پیامدهای زیانبار و فاجعه آمیز اجتماعی و اقتصادی مصرف بالای گاز در ساختمان ها - ایران اکونومیست

ایران اکونومیست ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۱

پیامدهای زیانبار و فاجعه آمیز اجتماعی و اقتصادی مصرف بالای گاز در ساختمان ...

در ماههای سرد سال، در رسانه های مختلف، پیام ها، درخواستها و هشدارهای صرفه جویی گاز در بخش خانگی و همچنین الزام سازمان ها و دستگاههای دولتی بر صرفه جویی جدی و تهدید قطع گاز آنها و... را شاهد هستیم. مشابه همین وضعیت و هشدارها را در تابستان برای برق شاهد هستیم و از زمستان سال گذشته، بحران همزمان مصرف برق و گاز را در زمستان داریم. مصرف گاز بخشهای خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده، بعضا و به اشتباه، در رسانه ها و توسط مسئولان، به نام مصرف بخش خانگی در رسانه ها اعلام می شود که صحیح نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)