محمدیان: انیمیشن ایران تنها مدیریت و اعتماد می خواهد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۱

محمدیان: انیمیشن ایران تنها مدیریت و اعتماد می خواهد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس ، مسعود فراستی در میز نقد برنامه هفت درخصوص انیمیشن سینمایی شاهزاده روم گفت: من از سختی های تولید این انیمیشن و قوت تکنیکی کار نسبت به آثار ایرانی باخبرم، اما ضعف در فیلمنامه فیلم به حدی زیاد است که فیلم را از کمر می اندازد. این منتقد سینما ادامه داد: فیلم در قصه خیلی می لنگد. آنچه در پرده رخ می دهد، منهای یک سری شعارها، به انیمیشن پرتحرک مخاطب عام و خاص تبدیل نمی شود. بلکه انیمیشنی می شود که برای آن از لحاظ فنی زحمت زیادی کشیده شده اما جانی ندارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)