برداشت گاز ترش از سکوی دریایی فاز 15 پارس جنوبی آغاز شد - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۳/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۷

برداشت گاز ترش از سکوی دریایی فاز 15 پارس جنوبی آغاز شد

تهران - ایرنا - قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز برداشت گاز ترش از سکوی دریایی فاز 15 پارس جنوبی توسط این قرارگاه خبر داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)