بهره برداری از فاز 12 پارس جنوبی آغاز شد - باشگاه خبرنگاران

باشگاه خبرنگاران ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۶

بهره برداری از فاز 12 پارس جنوبی آغاز شد

فاز 12 پارس جنوبی به عنوان بزرگترین طرح صنعت نفت در منطقه عسلویه در استان بوشهر ، روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری افتتاح شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)