ابزار دموکرات ها برای مقابله با ایران خطرناک تر از جمهوری خواهان است - خانه ملت

خانه ملت ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۴۴

ابزار دموکرات ها برای مقابله با ایران خطرناک تر از جمهوری خواهان است

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس با بیان اینکه هردوحزب آمریکا دشمنی خود با ایران را حفظ کرده اند، گفت: دموکرات ها با تحریم و جمهوری خواهان با تهدید با ایران دشمنی می کنند که ابزار دموکرات ها خسارت بیشتری به ایران وارد کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)