سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قدس آنلاین ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۷:۴۸

بعد به کجا حمله کنیم؟

قدس آنلاین/ مجید تربت زاده : ... آمریکا در بیش از 15 سال گذشته فقط یک نیروی تجاوزگر بوده است. فرض کنید حالا قرار باشد باز هم به کشوری حمله کنیم و از آن کشور چیزی یاد بگیریم و با تجربه های جدید به آمریکا برگردیم! این محتوای فیلم جدید من است... . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)