اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان جاجرم در سال 95 برگزار شد - استانداری خراسان شمالی

استانداری خراسان شمالی ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۰

اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان جاجرم در سال 95 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جاجرم : اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان در سال 95 به ریاست فرماندار شهرستان با حضور مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان شمالی و هیئت همراه ، معاونت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی های منابع طبیعی کشور ، مسئولین ادارات و ارگانها و دیگر اعضای کارگروه صبح امروز در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)