امیری: به ندای قلبم گوش کردم وپرسپولیسی شدم/کسی به من نگفت پرسپولیس نرو - دنیای معدن

دنیای معدن ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۰

امیری: به ندای قلبم گوش کردم وپرسپولیسی شدم/کسی به من نگفت پرسپولیس نرو

وحید امیری بعد از پیوستن به پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما شرایط خیلی سختی را داشتیم. در تیم ملی بودیم و اخباری که در اردوی تیم ملی دنبال می کردم خیلی سخت بود که تمرکزم را حفظ کنم اما الحمدلله به ندای قلبم گوش کردم و با مشورتی که با بزرگان داشتم باشگاه پرسپولیس را انتخاب کردم. امیدوارم بتوانم در کنار هواداران پرشور پرسپولیس سال خوبی را رقم بزنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)