سایر منابع:
سایر خبرها
پایان داستان نوری و پرسپولیس؛ تو ناز می کنی.......
بهتر است که دیگر پرسپولیس را فراموش کند. شاید برای امسال و شاید هم برای همیشه آی اسپورت- شماره 14 قرمز امسال باز هم 14قرمز می پوشد. این بار بدون بازوبند کاپیتانی اما. بدون پرسپولیس. بدون ناز و اداهای هرساله و همیشگی. بدون مذاکره با استقلال و خبر از پیشنهاد عربی و بازارگرمی. محمد نوری امسال سال متفاوتی را در فصل نقل وانتقالات پشت سر گذاشت. او و هواداران این فصل متفاوت را مدیون برانکو
من همچنان سرمربی استقلال هستم و از آنها غرامت خواهم گرفت / ناگفته ها را به وزیر می گویم
داده نشده و با توجه به اینکه من قرارداد دو ساله با استقلال دارم همچنان من هم سرمربی این تیم هستم و نمی دانم این چه رفتاری بود که با من انجام دادند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار چنین برخوردی را از سوی مسئولان باشگاه استقلال داشتید گفت: هرگز فکر نمی کردم با من که سال ها در این تیم بازی کرده و یا مربی بوده ام چنین برخوردی شود. من عاشق استقلال هستم و به این تیم عشق می ورزم اما فکر نمی
مدافع پیشین استقلال: فعلاً که سر نخواستن ما دعوا است !
. سرنخواستن ما دعواست! من قراردادی که با ذوب آهن داشتم مشروط بود و الان بازیکن آزاد هستم مگر این که باشگاه با من توافق کند. تا الان که هیچ تماسی از سمت ذوبی ها نداشتم اما چند پیشنهاد از سایر تیم ها دارم که فعلا ترجیح دادم تصمیمی نگیرم. به قول معروف تا الان که سر نخواستن ما دعوا بوده خدا بقیه اش را ختم به خیر کند!(باخنده). از استقلال پیشنهادی نداشتم بازگشت به
حسن زاده: جدایی ام از ذوب آهن قطعی است
نامبرده می شود با حسن زاده پیرامون آخرین وضعیتش گفتگویی انجام دادیم. جدایی ام از ذوب آهن قطعی است اوایل هفته نشستی با مدیران ذوب آهن داشتم و صحبت های اولیه را انجام دادیم. باشگاه به دنبال حفظ من است اما با اتفاقاتی که برایم در این یک سال رخ داد صلاح در این بود که دیگر در ذوب آهن نمانم آن هم برخلاف میل باطنی چون من واقعا این باشگاه و طرفدارانش را دوست دارم و درکنارشان احساس آرامش
فوتبال ایران از یک سوراخ 5 بارگزیده شد؛ انتقال تیم ها طرحی شکست خورده اما جذاب برای افراد خاص
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سال 90 برای باشگاه های ورزشی که به بودجه دولتی متکی بودند سالی سخت و سرنوشت ساز بود چرا که طبق تبصره ماده 13 برنامه پنجم پرداخت هرگونه وجهی از محل بودجه کل کشور به هر شکل به ورزش رفه ای ممنوع شد . این قانون شروع فصلی تازه در ورزش قهرمانی وزارت نفت بود چرا که مقام های بلند رتبه ورزش وزارت نفت به دنبال اجرایی کردن این تصمیم شدند و با اجرای این قانون
علیمحمدی:سپاهان خانه خودم است
هافبک جدید فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان خانه خودم است و خوشحالم که دوباره به این تیم بازگشتم. جلال الدین علی محمدی در خصوص اولین تمرین سپاهان گفت: اولین روزی بود که بعد از 6 ساال به سپاهان بازگشتم و جو خوبی حاکم بود. من سال ها در رده پایه سپاهان بودم و سپاهان مثل خانه خودم می ماند و دوست داشتم دوباره به این تیم بیایم که خدا را شکر امسال به همراه کار فنی جدید و عبدالله ویسی دوباره این
ابراهیمی: شماره 14 مبارک نوری باشد/ دنبال بازارگرمی با اسم استقلال و پرسپولیس نبودم
هواداران تراکتورسازی لقب اف14 گرفته است در مورد حضور محمد نوری در این تیم و احتمال پوشیدن پیراهن شماره 14 توسط نوری گفت: من دنبال لقب نیستم و هدفم انجام بهترین بازی ها برای تراکتورسازی است هر چند باید از لطف هواداران تراکتورسازی هم تشکر کنم. به محمد نوری هم بابت حضور در تراکتورسازی تبریک می گویم و شماره 14 مبارک این بازیکن باشد. او بزرگتر است و به من هر شماره ای بدهند بر تن می کنم.
رسوایی حقوق های نجومی ادامه دارد
جمع کردن افتضاحی که به بار آورده، انجام دهد. با این همه تا امروز خبری از استعفا نیست. اگر چه روحانی چند روز پیش دستور عزل تمام مدیران متخلف را صادر کرد. سخنان روز گذشته ی ربیعی در صحن علنی پارلمان، عملاً معادلات را تغییر داد. به نظر نمی رسد آقای رییس خیال استعفا داشته باشد. اما چرا؟ صدقی مگر چه کاره است؟ شرکت تضامنی صدقی و شرکا ؛ نام صرافی معروفی است که مدیر عامل این روزهای بانک رفاه
خاطرات عکاسی از گلستان؛ سرزمین رنگ ها و قوم ها
حرفه اش می پرسم، اینکه دوست دارد در عکاسی به کجا برسد و چه برنامه هایی برای خودش تدارک دیده است، می گوید: دوست دارم مجموعه عکسی از آیین و فرهنگ زندگی مردم ایران تهیه کنم و آن را در شهرهای مختلف کشور و خارج از کشور به نمایش بگذارم. این عکاس مازندرانی ادامه می دهد: از جایگاه فعلی خودم راضی هستم چراکه برای من عکاس شدن و شناخته شدن مطرح نیست؛ همین که شرمنده های سوژه هایم نمی شوم و نشده ام
چهره ها در شبکه های اجتماعی (274)
/> سلفی سعید عزت اللهی و دوستان با تعداد زیادی گاو. سلفی رضا شایا و میلاد باقری، دو تن از اعضای گروه دوست داشتنی دنگ شو در حال طبیعت گردی. آفرین سحر جان. همین طوری به دل نوشته هایت ادامه دهی میتوانی جای خالی ادگار آلن پو را در ادبیات جنایی و ژانر وحشت، پر کنی. محسن مسلمان و عکسی از 12 سالگی اش. زمانی که هنوز از بچگی عاشق پرسپولیس و استقلال نشده بود و یک سپاهانی
چطور گوشی امن تری داشته باشیم +دانلود نرم افزار
امنیت بیشتر، این برنامه میتواند آیکون خود را پنهان کرده و در حالت مخفی در پس زمینه اجرا شود که در این صورت حتی استفاده شما از این اپلیکیشن نیز مشخص نمی شود. در این صورت میتوانید با شماره گیری "پسوورد تعیین شده##" وارد برنامه شوید. دانلود Smart AppLock Premium اگر به دنبال یکی از بهترین نرم افزارها برای قفل کردن برنامه هایتان هستید Smart AppLock Premium (App
نمی خواهم قهرمان نقش جهان باشم
. یا کولیبالی مدافع استقلال خورستان با قراردادی حدود 500 میلیون تومان یکی از ارکان موفقیت تیمش بود، اما مدافع دیگری در سپاهان با قرارداد بالای یک میلیارد، کارایی قابل انتظاری نداشت. هواداران از این بابت نگران نباشند. باشگاه و کادر فنی در تلاش هستند تیمی قدرتمند را روانه رقابت های لیگ و جام حذفی کنند.
پول گرفتم جلوی پرسپولیس می ایستم
ارمغان بیاوریم. نوری که سال هاست با پیراهن شماره 14 در تیم هایش حضور دارد درباره شماره پیراهن فصل آینده اش و این سوال که مشکلی با محمد ابراهیمی در این باره نخواهد داشت گفت: با صحبت هایی که با سردار آجرلو داشتم قرار شد با پیراهن شماره 14 به میدان بروم. درباره اینکه محمد هم با این پیراهن به میدان می رفته یا خیر چیزی نمی دانم اما او دوست خوبم در تیم ملی بوده و مشکلی از این بابت که شماره محبوبم را در اختیار او قرار دهم ندارم.
دنبال پول بودم استقلالی نمی شدم برای قلبم آمدم
اتاقی سروش هستم و هیچ کسی نزدیکتر از من به او نیست. من فقط می گویم که سروش خیلی از این بابت زجر می کشد. چون دوست دارد به تیم کشورش خدمت کند. چون در چند وقت اخیر از این بابت از لحاظ روحی لطمه دید. امیدوارم هرچه صلاح باشد اتفاق بیفتد. *ممکن است به خاطر دوستی نزدیکش با شما به استقلال بیاید؟ من 10 سال است که سروش را می شناسم. هیچ وقت از او نپرسیدم که استقلالی هستی یا پرسپولیسی
منصوریان به من اعتقاد دارد - افتخار می کنم پیراهن استقلال را می پوشم
این تیم هم می داند: من از این که 2 سال است در استقلال بازی می کنم بسیار خوشحالم و افتخار می کنم پیراهن این تیم را برتن می کنم. در ایران فقط دوست دارم برای استقلال بازی کنم و به تیم دیگری فکر نمی کنم. هافبک چپ پای استقلال در مورد فصل سختی که در این تیم پشت سرگذاشت هم گفت: فصل سختی بود چراکه ما در هر 2 جام تا پای قهرمانی پیش رفتیم اما در لحظه آخر کم آوردیم. این موضوع باعث شد خستگی در تن
ابعاد مختلف سناریو کودتای سبز
ندهند احمدی نژاد برای بار دوم رئیس جمهور شود و این نما و ظاهر کار بود ولی بعد مشخص شد که آنها به شکل افراطی بسیار فراتر از این موضوع رفته اند. اختلاف فکری و عملی گروه های سیاسی دوم خردادی با احمد ی نژاد آنقدر عمیق شده بود که آنها به هیچ وجه من الوجود نمی توانستند احمدی نژاد را تحمل کنند. لذا تصمیم گرفتند در اقدامی هماهنگ و حساب شده احمدی نژاد را حذف کنند و ضربه سنگینی نیز به نظام وارد نمایند.
ماجرای سلفی های احسان علیخانی در برنامه
را هم به فرزند آقای توکلی رساندند که گرفتن آن دسته گل کار مشقت باری بود که درنهایت با خیر و خوشی انجام شد. هنوز برنامه تمام نشده بود که مرتضی محمدی یکی از دستیاران احسان علیخانی در امورات اجرایی دنبال شماره تماس بیمارستان صارم میگشت تا به ده ها مخاطبی که پشت هم تماس می گرفتند پاسخ دهد و آنها را راهنمایی کند. پس از پایان برنامه احسان علیخانی با میهمانانش عکس گرفت و به سرعت گوشی همراهش را
ستاره اسکندری: از مرگ می ترسم
سریال به عنوان کارگردان جوان خوش ذوق مطرح است. این ترکیب، مرا برای کار ترغیب کرد، ضمن این که من چند سالی در تلویزیون کار نکرده بودم و دوست داشتم بعد از چند سال وقفه با یک گروه حرفه ای دوباره روی آنتن بیایم که این اتفاق افتاد. به هر حال من هم در میانسالی هستم که یا باید جوان تر از خودم را بازی کنم یا پیرتر، ضمن این که بعد از دندون طلا که نقش یک دختر کولی را بازی کرده بودم و بسیار هم سخت و
علی محمدی: سپاهان خانه من بود
داشتم دوباره به باشگاهی که در آن بزرگ شدم برگردم. سپاهان را مثل خانه خودم می دانم. مدت ها بود می خواستم برگردم و به سپاهان کمک کنم تا در کنار باشگاه و هواداران به جایگاه واقعی خود برسد. فصل خوبی در انتظار سپاهان است آقای ویسی از نظر فکری، فنی و حرفه ای بودن خودش را با قهرمانی در استقلال خوزستان ثابت کرد و خیلی می تواند به ما کمک کند تا بتوانیم انگیزه و استعدادهایمان را نشان دهیم
با سایپا قرارداد جدیدی نبستم؛
ترابی: دوست داشتم به پرسپولیس بروم مهدی ترابی بازیکن جوان و پدیده سایپا در فصل جدید دوباره در این تیم توپ خواهد زد. به گزارش ورزش سه، یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات صحبت هایی مبنی بر پیوستنش به پرسپولیس شنیده می شد به دلیل عدم دریافت رضایتنامه از سایپا و داشتن قرارداد در این تیم ماندگار شد. او در این خصوص توضیحات جالبی ارائه می کند. تمدید نکردم ، توافق مالی انجام شد
گفت و گو با اولین بانوی ایرانی فاتح اورست و لوتسه
عضویت در باشگاه کوهنوردی را نداشتند. 60 سال پیش در ایران این گونه فرهنگی حاکم بوده است ولی اکنون جای پیشرفت به طرز خیلی وحشتناکی پسرفت داشتیم." صعود دوست داشتنی ام به ماکالو "در بهار امسال به ماکالو که در شرق کوه اورست قرار دارد و ارتفاع آن 8462 متر است صعود کردم. من یک کار مهم و اصلی در این صعود هشت هزاری خود انجام دادم. خیلی از کوهنودان که به قله های هشت هزاری صعود می کنند پشت
رحمانی: شماره 7 وظیفه ام و توقعات را دو برابر می کند
تاریخ استقلال است و من به شاگردی او افتخار می کنم. خیلی خوشحالم که مربی من در استقلال منصوریان است چون همیشه بازیهای او را در استقلال دوست داشتم و اطمینان دارم او در استقلال موفق می شود چون آشنایی زیادی با فوتبال دارد و مربی علم گرایی است. می دانم که منصوریان به دنبال انجام کارهای بزرگ در استقلال است و امیدوارم بتوانم او را کمک کنم تا به اهدافش برسد. * قرار است پیراهن شماره 7 را بر تن
مجیدی: مقایسه خریدهای استقلال و پرسپولیس درست نیست
فصل قبل نتوانست توقعات را در استقلال برآورده کند، گفت: دوست ندارم در مورد گذشته حرف بزنم. من بدشانسی آوردم که با آن شرایط مواجه شدم. من حتی به تیم ملی هم رسیدم، ولی در ادامه بدشانسی آوردم. حالا امیدوارم با درخشش دوباره در استقلال، مجدداً به تیم ملی برگردم.
پاپی،و علی احمدی،به سپاهان کمک می کنند/در سپاهان باید بزرگ فکر کرد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالله ویسی در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال سپاهان، در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت محرم نویدکیا اظهار داشت: محرم بازیکن بزرگ و قابل احترامی است. در این مورد چالشی به وجود آمده است که باید این موضوع را خودم حل کنم و تمام تلاش خود را در این مورد انجام می دهم. وی افزود: اگر بزرگان اصفهان و قدیمی های سپاهان هم در این راه
بخش سوم و پایانی
هفته گذشته گروه تروریستی داعش توانسته است چند عملیات انتحاری در بغداد انجام دهد؛ عملیاتی که منجر به کشته و زخمی شدن صدها تن شد. این در حالی است که طی هفته های گذشته ارتش و نیروهای مردمی عراق توانسته اند پیشروی های چشمگیری علیه داعش به ویژه در شهر فلوجه و نواحی اطراف موصل داشته باشند. به دنبال همین پیشروی های ارتش و نیروهای مردمی است که داعش در روزهای اخیر تلاش کرده است با تکیه بر عملیات
محدوده جغرافیایی اصلی ترین مشکل نام نویسی خانواده ها در مدارس
گفت: نزدیک خانه ما مدرسه دولتی وجود دارد اما با توجه به تعریف هایی که از کیفیت مطلوب مدرسه ای دیگر که کمی بالاتر از محل سکونت ما قرار دارد؛ شنیده بودم دوست داشتم تا پسرم در چنین محیط آموزشی ای تحصیل کند؛ لذا برای ثبت نام پسرم در مقطع اول ابتدایی به این مدرسه مراجعه کردم اما مدیر مدرسه با بیان اینکه سهمیه شما همان مدرسه نزدیک منزلتان است از ثبت نام اجتناب کرد. وی ادامه داد: برای رهایی از
اگر بین من و برانکو مشکلی بود که امسال به پرسپولیس نمی آمدم. من با نظر مستقیم برانکو پرسپولیسی شدم
فقط پیشنهاد داد و از من پرسید دوست داری استقلالی شوی و من هم گفتم اولویتم پرسپولیس است. قبل از اینکه رحمتی این سوال را از من بپرسد خود استقلالی ها پیشنهاد داده بودند اما من علاقه ای به حضور در استقلال نداشتم. من برای استقلال احترام زیادی قایل هستم اما همه من را به عنوان یک پرسپولیسی می شناسند و دوست ندارم دل هواداران تیمم را بشکنم. * چطور شد که اختلافاتت با برانکو تمام شد؟
با ناراحتی رشت را ترک می کنم/روزی به سپیدرود بر می گردم/قضیه مالکیت ضربات بدی به سپیدرود خواهد زد/دلم ...
داشتم دوباره در خدمتشان باشم ولی شرایط مهیا نشد ولی قول میدهم دوباره به سپیدرود برگردم.واقعا هواداران عاشقانه سپیدرود را می پرستند. *از دو تیم لیگ یکی و یک تیم متمول لیگ دویی پیشنهاد دارم. *روز اولی که تصمیم گرفتم به رشت بیایم خیلی ها گفتند این تیم پول ندارد و نمی تواند صعود کند ولی به پشتوانه هواداران پرشمار سپیدرود این ریسک را کردم و خوشحالم که این کار رو کردم.
90/ کاپیتانی لایق کیانی است
قرارداد با تراکتور صحبتی انجام دهیم. 90: دوباره به تراکتور بازگشتی از این اتفاق صحبت کن. خیلی از این موضوع خوشحالم . به حدی که نمی توان آن را وصف کرد. دلم برای پرشورها و پیراهن تراکتور تنگ شده بودو خوشحالم دوباره سرباز تراکتور هستم. 90: گفته می شد از سرخابی ها هم پیشنهاد داشتی؟ بله. هم از استقلال پیشنهاد داشتم و هم پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس به دست من
ویسی: هواداران فریب جوسازی عده ای را نخورند
بزرگی جذب کند و این موضوع هواداران سپاهان را حسابی نگران کرده است. من فکر می کنم ما دقیقا همان خواسته ای که در نقل و انتقالات داشتیم را انجام داده ایم و همه چیز طبق برنامه پیش می رود. ما از اول کار که وارد بازار فصل نقل و انتقالات شدیم هدف خاصی را دنبال می کردیم که تا حدود زیادی به آن دست پیدا کرده ایم. دنبال جو درست کردن هم نیستیم و سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما بر اساس