بیکاری 300 کارگر کارخانه کاشی طوس قوچان به علت قطع گاز - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۳

بیکاری 300 کارگر کارخانه کاشی طوس قوچان به علت قطع گاز

محمد ایمانی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد در خصوص مشکل قطعی گاز کارخانه کاشی طوس قوچان که منجر به تعطیلی این کارخانه و بیکاری 300 کارگر آن شده است، گفت: اداره گاز قوچان اختیارات کافی برای تصمیم گیری در مورد تقسیط بدهی 400 میلیونی این کارخانه را ندارد و رئیس کارخانه برای پیگیری پرونده بدهی خود باید به شرکت گاز خراسان رضوی در مشهد مراجعه کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)