مدیران دولتی باید از منابع تحت اختیار خود بهینه استفاده کنند - راگا نیوز

راگا نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۴

مدیران دولتی باید از منابع تحت اختیار خود بهینه استفاده کنند

هدایت الله جمالی پور: مدیران دستگاه های مختلف دولتی باید از منابع تحت اختیار خود به درستی و بهینه در جهت تامین نیازهای اساسی دستگاه تحت مدیریتی خود استفاده کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)