ارج اولین و آخرین کارخانه ای نیست که در دولت یازدهم تعطیل می شود - دولت بهار

دولت بهار ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۷

ارج اولین و آخرین کارخانه ای نیست که در دولت یازدهم تعطیل می شود

دولت بهار: محمد اسماعیل سعیدی گفت: کارخانه ارج اولین و آخرین کارخانه نیست که در دولت یازدهم تعطیل شده است، تاراج ارج از تبعات منفی رکود اقتصادی است که گریبانگیر اقتصاد کشورمان گشته است از دولت پرسیده شود چرا تورم تک رقمی کمرشکن تولید شده است؟! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)