بازگشایی قطعه چهارم آزادراه تهران شمال - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۷

بازگشایی قطعه چهارم آزادراه تهران شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمد ناصر زندی صبح امروز در حاشیه بازدید از مراکز اقامتی شهرستان چالوس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور دوم مسافرت های نوروزی به مراتب شاهد افزایش حضور مسافران در این شهرستان هستیم و فعالیت و عملکرد ستاد خدمات سفر چالوس نسبت به سال گذشته بسیار کامل تر و فعال تر بود و اقدامات خوبی انجام شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)