استاندار خواستار توجه به حقوق شهروندی دردستگاههای اجرایی مازندران شد - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۰:۱۷

استاندار خواستار توجه به حقوق شهروندی دردستگاههای اجرایی مازندران شد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران توجه به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را از راهبردهای مهم مدیریتی دولت تدبیر و امید دانست و خواستار اجرایی شدن آنها در دستگاههای اجرایی شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)