رقابت های بین المللی شنا معلولان؛ پایان کار تیم ایران با 31 مدال - شبکه اینترنتی آفتاب
سایر خبرها
جانبازان خراسانی در دیار ژرمن ها افتخار آفریدند
در این دوره از مسابقات توانست در رشته های 50 متر قورباغه مدال طلا، 100 متر قورباغه مدال نقره و 100 متر پروانه مدال برنز را کسب کند. رئیس هیئت جانبازان و معلولین خراسان رضوی ادامه داد: همچنین محمد محمدی شاندیز جانباز (70) درصد سرافراز هشت سال دفاع مقدس نیز توانست در این رقابت ها در رشته های 400 متر آزاد، 200 متر مختلط و 100 متر قورباغه مدال طلا، 50 متر کرال پشت مدال نقره و 100 متر کرال پشت
6 مدال برای ایران در روز سوم
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولان؛ تیم ایران که با حمایت هیات ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد عازم این مسابقات شده است با هشت شناگر در این رویداد شرکت کرده است و در سومین روز رقابتها 3طلا، یک نقره و 2 برنز به شرح زیر کسب کرد؛ مهدی اکبرنژاد، طلای50 متر آزاد محمد محمدی، طلای 400 متر آزاد غلامحسین
4طلا، 2نقره و 5 برنز حاصل شرکت جانبازان خراسانی در مسابقات بین المللی شنای برلین
، نقره و برنز را از آن خود کند. همچنین محمد محمدی شاندیز دیگر جانباز70 درصد مشهدی هشت سال دفاع مقدس در این رقابت ها و در رشته های 400 متر آزاد، 200 متر مختلط و 100 متر قورباغه به ترتیب هرکدام یک مدال طلا، 50 متر کرال پشت مدال نقره و 100 متر کرال پشت مدال برنز را کسب کرد. سیدکاظم سیادتی جانباز 70 درصد دیگر مشهدالرضا نیز توانست با شرکت در رشته 50 متر قورباغه مدال برنز را از آن خود کند.
کسب شش مدال رنگارنگ توسط شناگران ایران
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛تیم شنا جانبازان و معلولین که با حمایت هیئت خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رقابت های بین المللی آلمان شرکت کرده است در سومین روز از این مسابقات با کسب شش مدال رنگارنگ دیگر تعداد نشان های کاروان ایران را به عدد 24 رساند. هشت شناگر کاروان کشورمان در سومین روز این رویداد بین المللی موفق به کسب 3 طلا، یک نقره و 2 برنز به شرح ذیل
تیم شنای خراسان رضوی بامداد سه شنبه به کشور بازمی گردد
بود و با کسب 11 نشان طلا، 7 نقره و 13 برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد. رقابت های بین المللی شنا معلولان آلمان از 20 تا 23 خرداد ماه به میزبانی برلین برگزار شد. + 1 - 1 sn_facebook sn_googleplus sn_telegram sn_viber sn_whatsapp sn_whatsapp sn_whatsapp
کسب 31مدال در مسابقات آلمان توسط تیم شنا جانبازان و معلولین استان
به گزارش تابناک رضوی، عباس چمنیان با اعلام این خبر، گفت: این تیم با ترکیب هشت شناگر به رقابتهای بین المللی آلمان اعزام شد و در پایان 11 نشان طلا، هفت نقره و 13 برنز کسب کرد . وی ادامه داد: این مسابقات دومین رویداد مهم بعد از پارالمپیک است که هر سال تعداد زیادی از شناگران سراسر جهان در آن حضور می یابند . مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد رده سنی شناگران خراسانی را در این
بنیاد در آینه مطبوعات
بین المللی شرکت کرد. این تیم در اولین روز مسابقات به 3 نشان طلا، 4 نقره و 5 برنز دست یافت و سهم شناگران استان از این مدال ها، یک طلا، یک نقره و یک برنز بود که توسط افراد زیر به دست آمد: *"محمد محمدی" طلای100 متر قورباغه * "غلامحسین صاحبکار" نقره 100 متر قورباغه و برنز 100 متر پروانه. این مسابقات تا بیست و چهارم ماه جاری در شهر برلین برپاست. خراسان شنبه 22/3/95 پیکر شهیدان
دو و میدانی بین المللی ترکیه؛ 6 طلا، 5 نقره و 6 برنز حاصل کار نمایندگان ایران
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، در دومین روز و روز پایانی این مسابقات، نمایندگان کشومان موفق شدند به 3 مدال طلا، 1 مدال نقره و 4 مدال برنز دست یابند. در 200 متر بانوان دونده ای از اوکراین با ثبت زمان 23.59 ثانیه اول شد، مریم طوسی، دونده کشورمان با زمان 24.11 ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره گرفت و دونده ای از کشور ترکیه با ثبت زمان 24.29 ثانیه سوم شد. در
طوسی در 200 متر هم نقره گرفت
به گزارش "ورزش سه" از فارس، در ادامه رقابت های بین المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه نمایندگان کشورمان یک طلا، یک نقره و یک برنز را از آن خود کردند. مریم طوسی که روز گذشته در 100 متر مدال نقره کسب کرده بود امروز هم در 200 متر همین مدال را با رکورد 24 ثانیه و 11 صدم ثانیه از آن خود کرد. در پرتاب نیزه ثمری نماینده کشورمان به مدال طلا دست یافت و یونس یوسف وند مدال برنز را از آن خود کرد. در ماده 200 متر مردان رضا قاسمی عملکرد خوبی نداشت و با رکورد 21 ثانیه و 30 صدم ثانیه در جایگاه هشتم ایستاد. قاسمی روز گذشته در 100 متر مدال نقره کسب کرده بود. ...
سه مدال برای ایران در روز دوم مسابقه های دوومیدانی ترکیه
آفتاب : تیم ملی دوومیدانی ایران در روز دوم رقابت های دوومیدانی ارزروم ترکیه به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسید. به گزارش ایسنا، علی ثمری در پرتاب وزنه موفق به کسب مدال طلا شد و یوسن یوسف وند هم برنز گرفت. مریم طوسی هم در دوی 200 متر به مانند دوی 100 متر مدال نقره گرفت. او با رکورد 24.11 از خط پایان گذشت. رضا قاسمی دونده المپیکی ایران نیز که به دنبال سهمیه دوی 200 متر بود یا زمان 21.30 هشتم شد. او در 100 متر نقره گرفته بود.
پرتابگر گلستانی مدال طلای رقابت های بین المللی ترکیه را کسب کرد
تاجی از استان گلستان بودند. در روز پایانی رقابت های بین المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه، نمایندگان ایران در مجموع 3 مدال طلا،یک مدال نقره و 4 مدال برنز کسب کردند. در 200 متر بانوان دونده ای از اوکراین با ثبت زمان 23.59 ثانیه اول شد، مریم طوسی دونده ایرانی با ثبت زمان 24.11 ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره گرفت و دونده ای از کشور ترکیه نیز با ثبت زمان 24.29 ثانیه سوم شد
شناگر جانباز گیلانی دو مدال طلای مسابقات بین المللی آلمان را کسب کرد
سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه گفت : مهدی اکبرنژاد ورزشکار شایسته گیلانی موفق شد دو مدال طلای رقابت های بین المللی معلولان را که در برلین آلمان جریان دارد کسب کند . سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، مهدی اکبرنژاد از استان گیلان موفق شد در رشته 100 متر آزاد عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کند . وی اظهار
پرتابگر پارس آبادی مدال برنز مسابقات دوومیدانی ترکیه را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، بهنام شیری ورزشکار خوش آتیه اهل شهرستان پارس آباد در این مسابقات با پرتاب 60 متر و 28 صدم متر به مقام سوم دست یافت تا مدال برنز این ماده را به خود اختصاص بدهد . در این رشته همچنین برادران صمیمی دو نماینده دیگر کشورمان، محمد صمیمی با رکورد 65 متر و 76 سانتی متر به مدال طلا و محمود صمیمی پرتابگر المپیکی کشورمان نیز با رکورد 63 متر و 53 سانتی متر در جایگاه دوم قرار گرفتند و مدال های طلا و نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کردند . این مسابقات شنبه و یکشنبه (22 و 23 خرداد ماه) در ارزوم ترکیه در حال برگزاری است . ...
کسب مدال طلای مسابقات جهانی شنای معلولان توسط جانباز گیلانی
به گزارش ایثار ، در مسابقات شنای قهرمانی معلولان جهان که هم اکنون در کشور آلمان در حال برگزاری است قهرمان آستانه ای اولین طلای این دوره از مسابقات را به دست آورد. مهدی اکبر نژاد که در مسابقات شنای معلولان جهان در رده های سنی در شهر برلین آلمان حضور یافته بود در اولین روز از این دوره مسابقات یک طلا در 100متر پروانه از آن خود کرد. هم چنین مهدی اکبر نژاد در 200متر آزاد در 2 گروه موفق به کسب دو برنز و در 100 متر قورباغه نیز موفق به برنز این دوره از مسابقات شد. لازم به یاد آوری است که اکبر نژاد در دیگر مواد این دوره از مسابقات شرکت کرده است که در حال برگزاری است. انتهای پیام/ ...
نشان نقره برای بانوی تیرانداز المپیکی ایران
به گزارش مشرق ، تیراندازان ایرانی روز دوشنبه در ادامه مسابقات تیراندازی فرانسه که با حضور المپیکی های این رشته در حال پیگیری است به نتایج درخشانی رسیدند و پس از مدال برنز سبقت الهی در تپانچه 25 متر، مه لقا جام بزرگ در تفنگ سه وضعیت با 458.6 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد. نجمه خدمتی دیگر فینالیست ایران در این ماده که روز یکشنبه به مدال طلا دست پیدا کرده بود با 412.2 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت. در مرحله مقدماتی جام بزرگ به عنوان نفر ششم و نجمه خدمتی به عنوان نفر هفتم به فینال مسابقات راه پیدا کرده بودند. ...
رقیب سیامند رحمان: باید برای کسب مدال نقره تلاش کنم
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، دسته فوق سنگین وزنه برداری در پارالمپیک 2016 یکی از مسابقاتی است که میلیون ها تماشاگر به آن چشم خواهند دوخت، جایی که سیامند رحمان به عنوان شانس اول کسب مدال طلا در روز 10 سپتامبر برای رسیدن به رکورد 300 کیلوگرم تلاش خواهد کرد. عملکرد فوق العاده نابغه وزنه برداری معلولان ایران و جهان باعث ناامیدی حریفان او شده است. یکی از این حریفان کئون بائه چون از کره جنوبی
کسب 4 مدال پاورلیفتینگ آسیا توسط ورزشکاران خوزستانی
ملی پوشان خوزستانی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به کسب یک نشان طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شدند. رضا حسین پور، مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات پرورش اندام و بدنسازی استان اظهار کرد: در این مسابقات که 23 خردادماه در هند به پایان رسید، در رده سنی بزرگسالان و در دسته 120 کیلوگرم ایمان بویری به نشان طلا دست پیدا کرد، در دسته 105 کیلوگرم محسن حسین پور، نایب
3 طلا برای نمایندگان ایران در روز نخست/ هیچ دونده ای سهمیه المپیک نگرفت
خبر استان : روز نخست رقابت های بین المللی دوومیدانی در ارزروم ترکیه با کسب سه مدال طلا توسط ملی پوشان کشورمان به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز نخست رقابت های بین المللی دوومیدانی در ارزروم ترکیه با کسب سه مدال طلا توسط ملی پوشان کشورمان به پایان رسید. عصر امروز در جریان این مسابقات در ماده پرتاب دیسک، هر سه مدال این رشته به ورزشکاران کشورمان رسید. محمد صمیمی
بنیاد در آینه مطبوعات
خراسان یکشنبه 23/3/95 تک مدال نقره شناگر جانباز و معلول خراسانی در آلمان در دومین روز از رقابت های بین المللی شنای آلمان، نمایندگان ایران به 6 نشان دیگر دست پیدا کردند. به گزارش مهر ، تیم اعزامی که با حمایت هیئت ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد عازم این مسابقات شده است با 8شناگر در این رویداد بین المللی شرکت کرده است که 3 نفر از آنها خراسانی
سه مدال پرتاب دیسک نصیب ایرانی ها شد/ مریم طوسی به مدال نقره رسید
به گزارش ستاره ها، در آغاز مسابقه های بین المللی دوومیدانی ارز روم ترکیه و در ماده پرتاب دیسک نمایندگان ایران موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز شدند. محمد صمیمی با رکورد 65 متر و 76 سانتی متر در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلای این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد. محمود صمیمی نیز که پیش از این سهمیه المپیک 2016 ریو را کسب کرده بود، با 63 متر و 53 سانتی متر در جایگاه دوم قرار گرفت
مریم طوسی نقره ای شد/ هر سه پرتابگر ایرانی به مدال رسیدند
به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم ملی ایران در رقابت های دوومیدانی ترکیه به چهار مدال رسیدند. در ماده پرتاب دیسک محمد صمیمی با رکورد 65 متر و 76 سانتی متر به مدال طلا رسید. محمود صمیمی پرتابگر المپیکی کشورمان نیز با رکورد 63 متر و 53 سانتی متر در جایگاه دوم قرار به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد. پس از وی نیز بهنام شیری با رکورد 60 متر و 28 سانتی متر در رده سوم قرار گرفت. در ماده دوی 100
اجرای طرح بازدید از باشگاه ها و اماکن ورزشی استان مرکزی
سپک تاکرا، ملیکا برون و زهرا اصلانی در تیم ملی قایقرانی حضور داشتند. آرستی افزود: کسب یک مدال طلا در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، کسب یک مدال طلا در قایقرانی، 7 مدال طلا توسط مهشید شریفی، مریم خدابخشی و زهرا و فاطمه شعبانی در مسابقات دو ومیدانی جانبازان و معلولان، کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره توسط هانیه احمدی در مسابقات اسکیت دسته جات آزاد، سه مدال نقره در مسابقات جودو توسط سوگند محمودی، فاطمه آشنا و سارا مشایخی و... بخشی از این اقدامات به شمار می رود. انتهای پیام/87014/ع20
کسب 11 مدال توسط ورزشکاران سنقری در مسابقات کاراته قهرمانی استان کرمانشاه
به گزارش شبکه اطلاع رسان مرصاد سید احمد فتحی در گفتگو با سهیل سنقر از کسب 6 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز توسط تیم هیئت کاراته شهرستان سنقر در مسابقات کاراته قهرمانی استان کرمانشاه سبک شی تو ریو که به مناسبت جام رمضان برگزار شد خبر داد. وی ادامه داد: این دوره از مسابقات روز جمعه 21 خردادماه در سالن شهید بهشتی کرمانشاه با حضور کاراته کاران سراسر استان برگزار شد. مسئول
تیم جودو شهرضا موفق به کسب 9 مدال در مسابقات قهرمانی نونهالان استان شد
گفت: امیر محمدقاسمی طلا ، پرهام ابراهیمی طلا ، مهدی طاهری نقره، احمدرضا پاپی نقره، حسین ناظم نقره، آرش جمشیدی برنز، غلامرضا قدیمی برنز، امیرحسین فاتحی برنز و سیدابوالفضل تقوی برنز این دوره از مسابقات را کسب کردند و در پایان به نفرات برتر هر وزن مدال و حکم قهرمانی اهدا شد. همایش همگانی آبی بانوان در شهرضا برگزار شد وی بیان کرد: به همت هیأت ورزش های همگانی همایش ورزش های آبی
درخشش جانباز گیلانی در مسابقات شنای جهانی برلین آلمان
آزاد مدال طلا گرفت و با برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران ، سرود ملی ایران نواخته شد. وی روز گذشته در 50متر کرال پشت نیز موفق به کسب یک مدال برنز ازمسابقات شنای جهانی معلولان شده است. بر اساس آخرین گزارش های رسیده از آلمان مهدی اکبر نژاد عصر روز گذشته 22 خرداد در رشته 50متر آزاد موفق به کسب مدال طلا گردیده است. این قهرمان ملی و جانباز دوران دفاع مقدس تاکنون در این دوره از مسابقات موفق شده است 3طلا و 4 برنز را کسب کند. وی در اولین روز از این مسابقات در 100متر پروانه طلا ، 200متر آزاد در دو گروه از مسابقه 2برنز ، . 100متر قورباغه برنز کسب کرده بود. "انتهای پیام" ...
کسب 2نشان برنزشنای آلمان توسط توان یاب کرمانی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید شورش دلپسند ورزشکار توان یاب کرمانی که عازم رقابت های بین المللی IMD برلین در کشور آلمان شده است ، از این مسابقات دو مدال برنز بدست آورد. وی گفت: مسابقات بین المللی IMD آلمان ، پس از بازی های پاراالمپیک معتبر ترین مسابقات ویژه ورزشکاران توان یاب در رشته شنا محسوب می شوند. دلپسند خاطر نشان کرد: در این دوره
دو و میدانی کار قزوینی به مدال برنز ارزروم ترکیه دست یافت
حسن جوادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رشته پرش طول این رقابت ها سبحان طاهرخانی با ثبت رکورد 7.56 در جایگاه سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد. وی ادامه داد: رتبه نخست این رشته را نیز محمد ارزنده با ثبت رکورد 7.85 متر از کشورمان و رتبه دوم را رقیب ترکیه ای با ثبت رکورد 7.78 متر به دست آوردند. این مسئول ورزشی یادآور شد: رقابت های بین المللی دو و میدانی ترکیه عصر روز
تورنمنت تیراندازی فرانسه؛ جام بزرگ نقره و سبقت الهی برنز گرفت
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در رشته تفنگ سه وضعیت، مه لقا جام بزرگ توانست با پشت سر گذاشتن حریفان خود مدال نقره را از آن خود کند. در این رشته نجمه خدمتی در جایگاه ششم ایستاد. همچنین گلنوش سبقت الهی در روز اول مسابقات تپانچه 25 متر بانوان توانست در شوت اف جایگاه سوم را از آن خود کرد و به مدال برنز دست یابد. گفتنی است این رقابت ها روز سه شنبه (25 خرداد)با حضور تیراندازان کشورمان در دو رشته به کار خود پایان می دهد.
دختر معلولی که برای راه رفتن از توپ بسکتبال استفاده می کند+عکس
پایگاه خبری ریشه : معلولیت شدید مانع رشد و پرورش استعداد خانم هونگیان نشد و حال او در کشور چین جزو یکی از مدال آورترین قهرمانان رشته ورزشی شنا است و در سالهای اخیر مدال های رنگارنگی بدست آورده است. در حال حاضر این جوان 18 ساله امیدوار است مدال طلای رشته شنای پارالمپیک را از آن خود کند. در ماه سپتامبر گذشته او یک مدال طلا در رشته شنای 100 متر در مسابقات معلولان بدست آورده است
جام بزرگ به نقره بسنده کرد
بازماند. در روز اول مسابقات در همین ماده تیم ایران توسط نجمه خدمتی به مدال طلا رسید. در تفنگ سه وضعیت مردان نیز پوریا نوروزیان تنها نماینده ایران بود که در نهایت در جایگاه دوازدهم قرار گرفت و به فینال این ماده نرسید. گلنوش سبقت الهی نیز امروز در تفنگ 25 متر زنان به مدال برنز رسید. انتهای پیام/