ارتفاعات منطقه گدار پنبه داراب آتش گرفت - قم پرس

قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۰:۱۸

ارتفاعات منطقه گدار پنبه داراب آتش گرفت

فرماندار شهرستان داراب با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای خاموش کردن این آتش از نیروهای امدادی و مردم درخواست کمک شده است. عبدالرضا قاسمپور افزود: متاسفانه عامل اغلب آتش سوزی ها در این شهرستان نیروی انسانی است و بسیاری از سودجویان برای استفاده از منابع ملی، توسعه گلکاری و برداشت بیشتر گل محمدی از منابع ملی اقدام به آتش سوزی عمدی در این اراضی می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)