تخصیص ارز مبادله ای به واردات منبع فساد است - روزنامه عصر اقتصاد

روزنامه عصر اقتصاد ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۸

تخصیص ارز مبادله ای به واردات منبع فساد است

عصراقتصاد: اواسط خردادماه خبر رسید که وزارت صنعت، معدن و تجارت تخصیص ارز مبادله ای را برای واردات، 2.8 میلیارد دلار کاهش داده است. به گفته ولی اله افخمی راد، معاون نعمت زاده ارز مبادله ای به واردات از 14.5 به 11.5 میلیارد دلار در یکسال گذشته خبرداد. به گفته کارشناسان و فعالان اقتصادی این کاهش تخصیص ارز می تواند مشکلاتی به وجود آورد. به هرحال، اگر ارز مبادله ای به واردات یکسری مواد اولیه اختصاص پیدا نکند، قیمت تمام شده بعضی محصولات افزایش پیدا خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)