دولت برای مبارزه با حقوق های نجومی لایحه دو فوریتی بدهد - ندای ایرانیان

ندای ایرانیان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۴

دولت برای مبارزه با حقوق های نجومی لایحه دو فوریتی بدهد

یک نماینده مجلس دهم می گوید که چاره کار پایان دادن به موضوع فیش های حقوقی نجومی این است که دولت لایحه دو فوریتی را را به ارسال و مجلس آن را تصویب کند که بر اساس آن، دستگاه هایی که از بودجه دولتی استفاده می کنند و یا بخشی از بودجه آنها، دولتی است؛ نباید هیچ پرداخت یا حقوق ماهانه به عنوان مثال بیش از 10 میلیون تومان داشته باشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)