راه اندازی سینما در اسدآباد توسط بخش خصوصی/ استقبال خوب بود - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۲

راه اندازی سینما در اسدآباد توسط بخش خصوصی/ استقبال خوب بود

رضا قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به راه اندازی سینمای شهرستان اسدآباد با ورود بخش خصوصی، اظهار کرد: این سینما در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجاد شده است. وی با اشاره به اینکه مرحله اول نمایش فیلم به صورت آزمایشی به مدت 10 روز در این سینما انجام شد، گفت: مدت زمان 10 روز آزمایشی روز گذشته به پایان رسید و مرحله دوم از 21 ماه رمضان به بعد آغاز می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)