دو واحد بازیافتی غیرمجاز در فردیس پلمپ شد - قم پرس

قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۰

دو واحد بازیافتی غیرمجاز در فردیس پلمپ شد

مرتضی شکوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اخطار زیست محیطی برای این واحدها صادر شد که با بی توجهی به اخطار اداره محیط زیست فردیس تخریب و پلمپ شدند. وی اظهار داشت : این واحدهای بازیافتی اقدام به آتش زدن ضایعات و ایجاد آلودگی هوا می کردند. شکوری اظهار داشت: این واحدها توسط کارشناسان این اداره و با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی این واحدهای غیر مجاز پلمپ شدند. وی گفت: در چند روز گذشته 11 واحد بازیافتی غیرمجاز در فردیس پلمپ شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)