واکنش ویسی به نبودن نام نویدکیا در فهرست مازاد: لیست من، مالی بود نه فنی! - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۱

واکنش ویسی به نبودن نام نویدکیا در فهرست مازاد: لیست من، مالی بود نه فنی!

به گزارش ورزش 11، عبدالله ویسی سرمربی سپاهان ادعا می کند که بازیکنانی که در لیست خروجی باشگاه قرار گرفته اند به خاطر قیمت بالای قراردادشان بوده است. او گفت که تیم سپاهان تقریباً تکمیل شده و هواداران تیم قدرتمندی را برای فصل آینده خواهند دید. * لیست مازادی که روز گذشته منتشر شد حرف و حدیث های زیادی به وجود آورده است. در مورد این نفرات توضیح می دهید؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)