سقوط سه کارگر تاکستانی در چاه فاضلاب - افکار نیوز

افکار نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۰

سقوط سه کارگر تاکستانی در چاه فاضلاب

به گزارش افکارنیوز ، این کارگران به هنگام لایروبی فاضلاب شهری به علت استشمام گازهای سمی، دچار مسمومیت شدند و داخل چاه فاضلاب افتادند. این کارگران به کمک عوامل آتشنشانی از داخل آب خارج و برای مداوا به بیمارستان تامین اجتماعی منتقل شدند . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)