قنبرزاده: از انتقال نفت به خارج از تهران ناراحتم - نود
سایر خبرها
پورغلامی سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی شد
به گزارش خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، قرارداد پورغلامی با ملوان سه ساله است و او از فردا به صورت رسمی کار خود را در این باشگاه آغاز خواهد کرد. ملوان بندرانزلی فصل گذشته با هدایت محمد احمدزاده به لیگ دسته یک سقوط کرد اما امروز با خرید امتیاز باشگاه نفت تهران در لیگ برتر باقی ماند.
بهرام رادان؛ ستاره جسور دو دهه اخیر سینمای ایران
. آن زمان به واسطه انگ فیلم های دختر- پسری که به خصوص بعد از موفقیت شور عشق به کار ما زده شد و ماجرای زرشک زرینی که دادند، من تصمیم گرفتم تغییر جهتی در کارم بدهم که هیچ کس آن را پیش بینی نمی کرد. درواقع می خواستم حرکتی کنم که هیچ کس از من انتظارش را نداشته باشد. البته شانس هم در قرار گرفتن من در این موقعیت دخیل بود. شانس عامل مهمی در سینما است که در بسیاری از موارد هم باعث شده بازیگران
جدول کامل تمام نقل و انتقالات قطعی لیگ برتر/ استقلال، پرسپولیس و سپاهان متحول شده اند
موضوع کاملا عادی است. چراکه وقتی تیمی به دسته بالاتر صعود می کند مجبور است در اکثر خطوط، خودش را تقویت کند و در غیر این صورت خیلی زود دوباره به دسته پایین تر برمی گردد. دو تیم ملوان و نفت تهران هم تحولات زیادی داشته اند. ملوان به دلیل سقوط به لیگ دسته اول، ستاره های خود را از دست داده. نفت تهران هم به دلیل بلاتکلیفی و همچنین تصمیم وزارت نفت برای فروش امتیاز این تیم، با هجوم بازیکنان خود
طومار نمایندگان مجلس استان های شمالی برای وزیر ورزش در حمایت از ملوان
روز نو : نمایندگان سه استان شمالی در مجلس شورای اسلامی در حمایت از باشگاه ملوان انزلی طوماری را برای وزیر ورزش آماده می کنند. نمایندگان سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان در حمایت از باشگاه ملوان انزلی و خرید امتیاز تیم نفت طوماری را برای وزیر ورزش آماده می کنند. در این طوما که قرار است هفته آینده به وزیر ارایه شود از حضور ملوان در لیگ برتر حمایت شده است. باشگاه ملوان که در پایان این فصل به لیگ دسته اول سقوط کرده امتیاز تیم نفت تهران را خرید و به لیگ برتر بازگشت اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال این انتقال را قانونی نمی داند. ...
فروش نفت، ضربه ای جبران ناپذیر به فوتبال تهران و کشور است
منصرف کنیم. وزیر ورزش و جوانان شخصا بارها در مورد عدم فروش این باشگاه با مقامات مسئول صحبت کرده، اما وزارت نفت یک حرف را می گوید آن هم این است که ما نمی توانیم تیمداری کنیم. هر کسی که می خواهد این تیم را در تهران حفظ کند پا پیش بگذارد و تیم را بخرد. ما تلاش کرده ایم که این اتفاق رخ ندهد، ولی هیچ فردی حاضر به تقبل هزینه های نفت نشد. در بخش دیگری از این اطلاعیه به نقل از گرشاسبی تاکید شده است
اگر مدیران البرز ما را تنها نمی گذاشتند، سایپا از کرج نمی رفت/ حمایت های سیاسی نقشی در انتخاب رئیس هیأت ...
به کار شما وارد بود. برخی ها معتقدند که عده ای در استان البرز بر طبل رفتن سایپا کوبیدند تا بتوانند باشگاه مد نظر خودشان را به البرز بیاورند و به همین دلیل بلافاصله نام راه آهن مطرح شد. در نهایت نیز دیدیم که راه آهن به البرز نیامد. امروز که به گذشته نگاه می کنید، آیا از موضعی که در قابل رفتن سایپا اتخاذ کردید، رضایت دارید؟ من ده ها بار در مورد سایپا مصاحبه کرده ام که ثبت و ضبط شده و اگر
عابدینی: گرشاسبی استقلالی چرا در پرسپولیس ماند؟/ کاشانی و زادمهر همیشه در هیات مدیره پرسپولیس هستند
خارج از تهران منتقل کرد. به نظرم این کار عامدانه صورت گرفت. در واقع اگر وزارت ورزش نمی خواست، قطعا تیم به خارج از تهران منتقل نمی شد. وی افزود: انتقال تیم نفت به انزلی با روح حرفه ای همخوان نیست. به نظرم باید سازمان لیگ، هیات فوتبال تهران و اداره کل ورزش و جوانان جلسه ای را برگزار و این موضوع را بررسی کنند. عضو هیات رئیسه سازمان لیگ با اشاره به انتخاب اعضای جدید هیات مدیره
سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان انزلی مشخص شد.
به گزارش عصر دنا هیئت مدیره باشگاه ملولان انزلی پس از واگذاری باشگاه نفت تهران به ملوان انزلی، فرهاد پورغلامی را به عنوان سرمربی جدید ملوان برای فصل آینده انتخاب کرد. پورغلامی جایگزین محمد احمدزاده شد و قراردادش سه ساله است. منبع: تسنیم
انتقال تیم نفت به ملوان غیرقانونی است
علی اکبر کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره خبر انتقال تیم فوتبال نفت تهران به ملوان انزلی گفت: این خبرها خیلی زود در فضای جامعه منتشر می شود و درست در جایی لنگر می اندازند که پیش از آن زخمی را بر دل ساکنان آن منطقه ایجاد کرده اند. نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: هنوز آثار و تبعات منفی بلوای انتقال تیم نفت تهران به اراک از ذهن جوانان این
فدراسیون می تواند انتقال نفت را باطل کند
برای منصرف کردن آنها از این تصمیم راه به جایی نبرد. وزیر ورزش و جوانان شخصا بارها در مورد منصرف کردن این باشگاه با مقامات مسئول صحبت کرده، اما وزارت نفت اعلام کرده که دیگر توان تیم داری ندارد. ما تلاش کردیم که تیم را در تهران حفظ کنیم ولی هیچ فردی حاضر به تقبل هزینه های تیم نفت نشد. *باشگاه ملوان بندر انزلی و دو شرکت خصوصی پس از انتشار آگهی مزایده تیم نفت تهران خواهان خرید امتیاز این
انتقال پارسه به بادران باید قانونی انجام شود
به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه باشگاه پارسه نود ایرانیان در کمیته انضباطی دارای پرونده های متعددی است و طلبکاران نیز احکام قطعی کمیته انضباطی را در دست دارند ، امتیاز این باشگاه در حال انتقال به بادران می باشد که آنها نیز در حال یارگیری برای فصل آتی لیگ یک هستند. امامی فر گفت: با عنایت به ابلاغ کمیته انضباطی به هیئت فوتبال استان تهران مبنی بر توجه به این احکام قبل از انتقال امتیاز
اولین حرکت مثبت مهدی تاج/ قالیباف پا پیش بگذارد
گروه ورزش " تیتریک " ، این مصاحبه ها در حالی انجام می شود که پیش تر نیز گفته شد تیم نفت به شهرهای دیگر منتقل نمی شود و فکس مربوط به این موضوع هم به دست این افراد رسیده بود اما آنها بدون توجه به اینکه از شهری غیر از تهران هستند، در مزایده شرکت کردند و خیلی عجیب، برنده این مزایده هم معرفی شدند. به گزارش بانک ورزش، ملوانی ها در حالی برنده مزایده معرفی شدند که برای شرکت در مزایده، مبلغی را
دنیامالی: کجای انتقال نفت به انزلی ایراد دارد؟ / مگر نفت هواداری هم دارد که از من نارحت شود
تابناک / رییس هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: موضوع حضور او در شورای شهر تهران و انتقال باشگاه نفت از تهران به انزلی دو مقوله متفاوت است. احمد دنیا مالی در واکنش به این ادعا که به عنوان عضو شورای شهر تهران نقش اساسی در انتقال نفت از تهران به انزلی را ایفا کرده است، گفت:واقعا این درست نیست آدم بدون اطلاع صحبت کند و من دوست ندارم در این مورد صحبتی داشته باشم البته می توانم صحبت کنم اما
خسته بند: انتقال امتیاز نفت به ملوان کاملا قانونی است / تلفن تاج در دسترس نبود
تابناک / حسن خسته بند در مورد خرید امتیاز تیم نفت توسط باشگاه ملوان گفت: از دوره ششم در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و شاهد اتفاقات زیادی در ورزش و بخصوص فوتبال بودم در این سالها بارها امتیاز تیم ها خرید و فروش شده است و تیم هایی از تهران به شهرهای دیگر و یا از شهرهای دیگر به تهران آمده اند. نام تیم ها هم مشخص است و هیچ گونه حساسیتی هم در مورد این خرید و فروش امتیازها وجود نداشته
نفت ممنوع الخروج شد!
؟ باشگاه نفت با بدهی های پیشین، فعلی، مالیاتی و مطالبات بازیکنان حدود 14 یا 15میلیارد تومان بدهی دارد. ماجرای واگذاری نفت تهران به ملوان بندرانزلی اما موافقان و مخالفانی در میان مقامات مسئول دارد؛ از یک طرف فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای تاکید کرده است که انتقال نقت تهران به خارج از پایتخت یعنی بندرانزلی غیرقانونی است؛ استدلال سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به آن بخش از نامه ای است که در آن قید شده
علی امینی انقلاب را پیش بینی نکرد/چرا جبهه ملی از علی امینی حمایت نکرد؟
نظرم ایشان بعداً مسئول این کار شد. ظاهراً انتخاب اول شان آقای حسین پیرنیا بود. ایشان که قبول نکرد به دکتر امینی زنگ زدند. دکتر امینی جز مدت کوتاهی که در وزارت دادگستری اشتغال داشت،بقیه را در وزارت دارایی بود. لابد یکی از دلایل انتخاب ایشان این بود. دلیل دوم این بود که اداره نفت زیر نظر وزارت دارایی بود، اما باز نمی شود گفت به این دلیل وزیر دارایی را مسئول مذاکرات کنسرسیوم کردند! می توانستند رضا
انتقالی به ضرر سرخابی ها
وانانیوز-تردیدها در مورد انتقال امتیاز نفت تهران به ملوان انزلی همچنان ادامه دارد. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مصر هستند که این مزایده باید تکرار شود؛ چراکه موازین قانونی در آن رعایت نشده است. با این وجود اگر سهمیه نفت به انزلی برود، سرخابی های تهران هم جزو متضررین خواهند بود. آنها تا پیش از این با نفت در ورزشگاه تختی بازی می کردند و از حمایت گسترده هواداران خودشان هم بهره مند می شدند اما حالا
قرارداد مشروط صبا با سه بازیکن نفت
باشگاه صبای قم با سه بازیکن تیم نفت قرارداد مشروط امضا کرده است و در صورتی که نفت به خارج از تهران انتقال پیدا کند آنها می توانند به این تیم قمی بپیوندند. به گزارش کاپ ، دیروز خبر پیوستن امیرارسلان مطهری، رضا علیاری و محمد دانشگر به صبای قم در سایت این باشگاه منتشر شد. بعد از این اتفاق باشگاه نفت اعلام کرد که این قرارداد غیرقانونی است و علیه باشگاه صبا شکایت خواهند کرد. مسوولان تیم قمی
مهمترین خبرهای ورزشی در ساعات گذشته
مهمترین خبرهای ورزشی که در ساعات گذشته در سایت های خبری منتشر شده است به شرح زیر است: مظلومی هنوز سرمربی استقلال است! خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :پرویز مظلومی در مورد عملکرد آبی پوشان در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: به اعتقاد من استقلال تا اینجای کار بازیکنان خوبی را جذب کرده و فکر می کنم اگر بتوانند یکی، دو بازیکن دیگر که مورد نظر کادر فنی است جذب کنند می توانند یک تیم
درد قطع عضو
درک نمی کنند.همه ما دوست داریم تیمی مثل ملوان در لیگ باشد، البته نه آن ملوان فصل قبل که پول هتلش را کاپیتان تیم صدقه وار پرداخت می کرد اما این به معنای قطع بخشی از وجود تهران نیست . ایراد کار این است که ما همیشه فکر می کنیم ، باشگاه های بدون طرفدار هیچ نقشی در روابط اجتماعی ندارند. همان باشگاه نفت جایی بود برای علی عزتی، ارسلان میرمطهری، علی قربانی و...که خودشان را به سطح اول فوتبال ایران معرفی
ملوان مقصر شرایط فعلی نفت نیست
یاد دوران قدیم و دربار قاجار می اندازد و فقط موجب خنده ما می شود. رضاییان با بیان این که شرایط انتقال امتیاز پاس به همدان با شرایط انتقال نفت تهران به ملوان مشابه نیست، گفت: پاس منحل شد چرا که بستر فعالیتش در همدان فراهم نبود. شرایط پاس مثل این بود که ما درخت نخلی را از آبادان برداریم و به ازبکستان ببریم. چرا مثال های مثبت را مطرح نمی کنند؟ در گذشته نیز زمانی که مدیر عامل فولاد خوزستان
واکنش نماینده انزلی به انتصاب مشاور شرق گیلانی در منطقه آزاد و نقش نیروی دریایی در فوتبال ملوان
حسن خسته بند درخصوص انتصاب مشاور لاهیجانی منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: من در این خصوص اظهار نظر نمیکنم. وی افزود: طرح سؤالات اینچنینی موجب تفرقه و دعوا میشود به همین دلیل در این خصوص اظهار نظر نمی کنم. وی در ادامه با اشاره به برخی حرف و حدیث ها در مورد اینکه احمد دنیامالی اکثر بار مسئولیت خرید تیم نفت را به عهده داشته و وی در این خصوص نقشی نداشته گفت: دنیامالی از دوستان خوب
جابجایی نفت و ملوان بالاخره به کجا رسید؟
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که برخی از هواداران ملوان از این انتقال خوشحال اند در سمت مقابل برخی دیگر از علاقمندان به فوتبال مقابل این انتقال موضع گرفته و آن را نافرجام می دانند. اشاره این افراد به موضوع تیم پاس و اتفاقات بعد از این انتقال است که آنها را بیمناک می کند. در عین حال فدراسیون فوتبال نیز این انتخاب را غیرقانونی اعلام کرده اما مدیران ورزش با توجه به اینکه می گویند نفت
نفتی ها به چه چیزی اعتراض می کنند؟
وانانیوز-از همان روزی که علیرضا بیرانوند به عنوان اولین بازیکن از تیم نفت تهران جدا شد تا سه بازیکن دیگر که آخرین جداشده های نفت بوده و راهی صبا شدند، برخی مدیران تیم نفت بابت هر انتقال داد و هوار راه انداخته و بیانیه داده و مصاحبه کرده اند و گفته اند که از باشگاه و بازیکن شکایت می کنند. اینکه نفت تهران در لیگ گذشته چقدر مشکل داشت کاری نداریم اما با پایان لیگ عملاً مزایده فروش آنها هم آغاز شد و
مراحل قانونی انتقال امتیاز نفت به ملوان در حال انجام است/منافع برخی به خطر افتاده و برای همین اعتراض می ...
اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیرو حواشی بوجود آمده در خصوص برنده شدن ملوان در مزایده خرید امتیاز نفت تهران و مخالفت فدراسیون فوتبال با انجام این انتقال حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در گفتگو با دیارمیرزا ضمن قانونی خواندن انتقال نفت به انزلی اظهار کرد: هم اکنون روال قانونی انتقال در حال طی شدن است و قانون تجارت نیز می گوید که مالک باید پیش شرط ها را تعیین کند و فدراسیون فوتبال و هیات
کادر فنی صبا تکمیل شد/سه بازیکن نفت به صبا پیوستند/تمدیدی ها 8 نفر شدند
لیگ برتر فوتبال کشور در صبا توپ خواهد زد. لک از صبا جدا شد بعد از مذاکره دایی با فروزان دروازه بان سیاه جامگان و تمدید قرارداد دروازه بان دوم این تیم یعنی میلاد فراهانی به نظر می رسید دایی چندان مایل به ماندن حامد لک در این تیم نیست و لک از جمع بازیکنان صبا جدا شد. حضور سه نفتی در صبا بعد از اینکه زمزمه های واگذاری امتیاز نفت تهران به ملوان بندر انزلی به
تنها راه پرسپولیس برای بازگرداندن یاغی از استقلال
درباره انتقال کنعانی زادگان به پرسپولیس اظهار داشت: قرارداد این بازیکن در تاریخ 14 تیرماه سال 1393 با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده و از آن زمان برای سپرس کردن دوران سربازی به ملوان رفته بود و حالا بعد از اتمام دوران خدمت سربازی بازیکن آزاد است. وی در این باره که آیا پرسپولیس می تواند مانع استقلالی شدن این بازیکن شود گفت: البته اگر باشگاه پرسپولیس مدارکی ارائه دهد که این بازیکن با پرسپولیس قرارداد داخلی داشته و امضای این بازیکن را داشته باشند می توانند ادعا کنند که کنعانی زادگان بازیکن پرسپولیس است. کنعانی زادگان روز گذشته با عقد قراردادی دوساله به استقلال تهران پیوست. ...
نامه جنجالی بازیکنان نفت به وزیر ورزش
به گزارش تابناک یزد ، بازیکنان و کادر فنی تیم نفت تهران در پی مسائل پیش آمده در مورد فروش امتیاز این باشگاه به ملوان بندر انزلی در نامه ای به وزیر ورزش مشکلات خود را بیان کردند. وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای گودرزی سلام علیکم احتراما به استحضار می رساند ما مربیان، بازیکنان و عوامل باشگاه نفت تهران با توجه به مشکلات عدیده ای که از ابتدای فصل تا کنون داشته ایم در
فروش نفت یک خیانت بزرگ است | در گذشته هر بازیکن پرسپولیس 4 نوع قرارداد داشت!
0 عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: در گذشته هر بازیکن 4 نوع قرارداد داشت که مشخص نبود کدام یک از آنها درست است. فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : حمیدرضا گرشاسبی درباره انتقاد ات صورت گرفته از وی مبنی بر عدم واکنش مناسب در بحث فروش امتیاز نفت “باشگاه نفت به ملوان اظهار داشت : کسانی که امروز از من انتقاد می کنند چند ماه پیش که این اتفاق در حال رخ دادن بود ما تلاش
وداع با فوتبال زیان ده
به گزارش دولت بهار، مایه مباهات نبود که باشگاه ملوان با آن قدمت تاریخی اش در فوتبال ایران امتیاز نفت را بخرد و جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد. نگاه فوتبالی به این ماجرا جای هیچ خوشحالی بابت بازگشت ملوانان به لیگ برتر باقی نمی گذارد و دست کم انتظار می رفت که انزلی چی ها با تلاش مضاعف در لیگ یک و کسب امتیازهای لازم در لیگ برتر دیده شوند اما بابت این انتقال نباید تنها به باشگاه ملوان تاخت و