قنبرزاده: از انتقال نفت به خارج از تهران ناراحتم - نود

نود ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۳

قنبرزاده: از انتقال نفت به خارج از تهران ناراحتم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران درباره انتقال امتیاز نفت به انزلی گفت: در گذشته انتقال تیم ها نتیجه خوبی نداشته و باعث نابودی تیم ها شده است. به گزارش وبسایت نود ، منصور قنبرزاده در خصوص واگذار شدن امتیاز باشگاه نفت تهران به ملوان انزلی اظهار داشت: من در این زمینه تصمیم گیرنده نبودم که بخواهم نظر بدهم. کمیته چهار نفره در این زمینه تشکیل شده بود که عضو آن نبودم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)