در ساخت عتبات عالیات نباید نگاه اداری حاکم باشد - استانداری خراسان شمالی

استانداری خراسان شمالی ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۸:۵۰

در ساخت عتبات عالیات نباید نگاه اداری حاکم باشد

فرماندار مانه و سملقان در جلسه ستاد عتبات عالیات شهرستان گفت: در ساخت عتبات عالیات نباید نگاه اداری حاکم باشد بلکه باید با نگاه انسانی وارد عمل شد تا بتوان حداکثر استفاده را برد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)