برگزاری سوگواره وفات حضرت خدیجه(س) در امامزاده سید معصوم(ع) - قم پرس

قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۷

برگزاری سوگواره وفات حضرت خدیجه(س) در امامزاده سید معصوم(ع)

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام کیومرث ایران پور با اشاره به فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: بر این اساس در شب و روز وفات این بانوی بزرگوار، مراسم سوگواری با برنامه های مختلف در آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) برگزار خواهد شد. وی افزود: در شب وفات حضرت خدیجه(س) یعنی چهارشنبه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی در این مکان مقدس برپا می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)