عملیات احداث زائرسرا در مسیر نوبران و غرق آباد آغاز می شود - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۷

عملیات احداث زائرسرا در مسیر نوبران و غرق آباد آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عزیز فیلی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرداری تفرش و غرق آباد اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده بعد از ماه مبارک رمضان عملیات کلنگ زنی پروژه احداث زائرسرا در مسیر نوبران و غرق آباد بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود. وی تصریح کرد: این زائرسرا به منظور رفاه حال زائران حرم سیدالشهدا (ع) در ایام اربعین و با همکاری مردم و خیرین پس از ماه مبارک رمضان احداث می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)