گفتگوی تلفنی اوباما و پادشاه عربستان در مورد ایران - ساعت24

ساعت24 ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۲

گفتگوی تلفنی اوباما و پادشاه عربستان در مورد ایران

ساعت 24-به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن ، کاخ سفید اعلام کرد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در تماس تلفنی با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی ، درباره توافقی که آمریکا و دیگر مذاکره کنندگان بین المللی با ایران درباره برنامه هسته ای این کشور دست یافتند گفتگو کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)