باقری: قراردادی با پرسپولیس ندارم و دلیل ندارد درباره خرید های جدید نظر بدهم/ چه عیبی دارد طارمی به اروپا برود - فوتبال ایران

فوتبال ایران ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۴

باقری: قراردادی با پرسپولیس ندارم و دلیل ندارد درباره خرید های جدید نظر ...

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تا زمانی که این باشگاه با وی قرارداد امضا نکرده نیازی نمی بیند در مورد خرید های سرخپوشان اظهارنظر کند. به گزارش سایتفوتبال ایران، بیش از 10 روز از آغاز مراحل آماده سازی سرخپوشان می گذرد، اما هنوز خبری از حضور کریم باقری در تمرینات پرسپولیس نیست. این در حالی است که پرسپولیسی ها به زودی راهی اردوی اوکراین خواهند شد و مشخص نیست باشگاه پرسپولیس چه زمانی با این مربی قرارداد امضا خواهد کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)