سخنان مربیان تیم های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد بعد از بازی - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۲ - ۲۰:۲۰

سخنان مربیان تیم های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد بعد از بازی

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام بعد از پیروزی برابر دانشگاه آزاد تهران گفت: بازی بسیار حساس و زیبایی برگزار شد و ما امروز در حد یک تیم مدعی ظاهر شدیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)