3مرحله احراز هویت مشترکان موبایل - تریبون

تریبون ۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۳

3مرحله احراز هویت مشترکان موبایل

معاون رگولاتوری گفت: پس از قطع تمام سیم کارت های بی هویت، از 23 فروردین مشترکان می توانند مطلع شوند که دقیقا چه تعداد سیم کارت به نام آنها ثبت شده و سپس با قطع سیم کارت های بیش از 10 عدد به نام یک کد ملی احراز هویت مشترکان موبایل کامل می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)