الحاق موفق اژدها به ایستگاه فضایی بین المللی - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۰

الحاق موفق اژدها به ایستگاه فضایی بین المللی

فضاپیمای بدون سرنشین دراگون روز گذشته (دوشنبه) به همراه 2.6 تن محموله برای فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی پیوست. به گزارش سرویس فناوری ایسنا، بری باتچ ویلمور، فرمانده کنونی ایستگاه با استفاده از بازوی رباتیک 17.6 متری، دراگون را در ساعت 10:54 به وقت گرینویچ گرفته و در ساعت 13.54 به وقت گرینویچ به ماژول هارمونی ایستگاه ملحق کرده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)