آب قطع شد، کارمندان به خانه رفتند - نگاه جنوب ایران نیوز

نگاه جنوب ایران نیوز ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۹

آب قطع شد، کارمندان به خانه رفتند

با قطع شدن آب ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارمندان این وزارتخانه از ساعت 12 راهی منازل خود شدند. با قطع شدن آب ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارمندان این وزارتخانه از ساعت 12 راهی منازل خود شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)