گناه پزشکان در ماجرای کیارستمی - کواره

کواره ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۰

گناه پزشکان در ماجرای کیارستمی

آنچه این روزها تعجب برانگیز است، دو قطبی شدن فضای موجود است. گویی پزشکان و سینماگران هر کدام از کُره ای متفاوت و با زبان و گویش و منافعی متضاد قرار است سهم خود را از این اتفاق مشخص کنند. بالطبع در دو طیف، دو گروه هم مقابل هم ایستاده اند. عده ای که طرفدار سینماگران هستند و معتقدند کارگردانی بزرگ بر اثر خطای پزشکی از دست رفته و حالا باید همه پزشکان را توبیخ کنیم و یک بار برای همیشه صدای اعتراض مان را به گوش جامعه پزشکی برسانیم و از آنها بخواهیم تا از مواضع شان کوتاه بیایند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)