هوشنگ کامکار: زیر بمباران تهران ماندم و قطعه ای یاران کجائید؟ را ساختم/ وضعیت موسیقی همین طور نمی ماند و بالاخره تحولاتی در آن به وجود می آید - خبر آنلاین

خبر آنلاین ۱۴۰۴/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۸

هوشنگ کامکار: زیر بمباران تهران ماندم و قطعه ای یاران کجائید؟ را ساختم/ ...

هوشنگ کامکار، آهنگساز و سرپرست گروه کامکارها، در گفت وگویی با خبرآنلاین به بهانه انتشار قطعه باد تندی باید... در یادبود احمد پژمان، از خاطراتش با این آهنگساز بزرگ، سال های بمباران و جنگ، نخستین تک خوانی زن در گروه کامکارها، گلایه هایش از تلویزیون و ارکستر سمفونیک و دغدغه هایش برای آینده موسیقی ایران سخن گفت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)