امضای تفاهم نامه سه جانبه برای مرمت و بهسازی چند اثر تاریخی قم - ایرنا

ایرنا ۱۴۰۴/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۰

امضای تفاهم نامه سه جانبه برای مرمت و بهسازی چند اثر تاریخی قم

قم – ایرنا – طی آیینی تفاهم نامه سه جانبه بین شهرداری، اوقاف و امور خیریه و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای حفظ، مرمت و بهسازی سه محوطه میراثی " قلی درویش"، " قلعه گبری" و " آب انبار سزاوار" به امضا رسید تا این اماکن آماده بازدید عموم مردم و گردشگران داخلی و خارجی شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)