مدیران شهرستان عسلویه دست به ماشه شدند - فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

مدیران شهرستان عسلویه دست به ماشه شدند

مدیران شهرستان عسلویه دست به ماشه شدند به گزارش روابط عمومی هیئت تیراندازی استان بوشهر، به مناسبت هفته تربیت بدنی و با تأکید بر اهمیت ورزش همگانی، صبح امروز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به همراه جمعی از مدیران شهرستان با حضور در سالن تیراندازی شهرستان (باشگاه شهدای مقاومت) همگی دست به ماشه شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)