سیاسی: با پرونده ای که دارم حضورم در مزایده پرسپولیس بی احترامی به دستگاه قضایی است - بولتن نیوز

بولتن نیوز ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۸

سیاسی: با پرونده ای که دارم حضورم در مزایده پرسپولیس بی احترامی به دستگاه ...

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه پرونده مخصوصی در دادگستری دارم و دادگاهم هنوز برگزار نشده، گفت: اگر قرار باشد با این پرونده در باشگاه پرسپولیس فعالیت کنم به نوعی به دادگستری بی احترامی شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)