زن در دادگاه:شوهرم را من نگشتم،خودزنی کرد - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۰:۲۵

زن در دادگاه:شوهرم را من نگشتم،خودزنی کرد

زن جوان که به اتهام قتل شوهرش در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد در آخرین دفاع گفت: من شوهرم را نکشتم.او خودزنی کرده و علت درگیری ما هم دخالت های خانواده شوهرم در زندگی ما بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)