دومین نمایشگاه دستاوردهای مرکز علوم و فنون لیزر ایران - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۴

دومین نمایشگاه دستاوردهای مرکز علوم و فنون لیزر ایران

دومین نمایشگاه دستاوردهای مرکز علوم و فنون لیزر ایران صبح امروز پنج شنبه با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)