گلی که باعث مرگ هوادار استقلال شد - فرارو
سایر خبرها
تساوی استقلال یک هوادار آبی را به کام مرگ کشاند
یکی از هواداران استقلال بعد از تساوی آبی پوشان برابر ملوان دچار حمله قلبی شد و جانش را از دست داد. به گزارش ایسنا، یکی از هواداران استقلال در بازی گذشته این تیم برابر ملوان بعد از دریافت گل تساوی از سوی ملوانی ها از شدت ناراحتی دچار سکته شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد. محمد خالقی پسر عمه مرحوم سعید سیروج در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با تایید این خبر گفت: سعید از هواداران پر
باشگاه استقلال درگذشت هوادار تیم فوتبال این باشگاه را تسلیت گفت
دریافت گل تساوی از ملوانی ها باعث شده از شدت ناراحتی و غم جان به جان آفرین تسلیم کند و بی شک امثال این مرحوم در ایران اسلامی زیاد هستند که همین امر کار ما را در باشگاه استقلال سخت تر می کند. من درگذشت او را به اعضای خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و امیدوارم وی با اولیای الهی و ائمه اطهار محشور شود.
مرگ هوادار متعصب استقلال بعد از تساوی مقابل ملوان
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ سعید سیروج هوادار متعصب تیم فوتبال استقلال روز گذشته بعد از اینکه تیم ملوان گل تساوی را در جریان بازی دو تیم وارد دروازه محسن فروزان کرد، دچار حمله قلبی شد و درگذشت. این هوادار متولد 1362 بود. محمد خالقی، پسر عمه متوفی با اعلام این خبر اظهار داشت: سعیدو خانواده اش از استقلالی های متعصب بودند. متاسفانه همه ما ناراحت هستیم. اتفاقی که
پول برای بازیکن است مرگ برای هوادار
نمایش گذاشتیم اما توپ گل نشد یا اینکه فوتبال که به پایان نرسیده، فصل بعد جام می گیریم و حرف هایی از این دست... نه آقارضا، بازیکن امروز پول نگیرد، فردا پولش را می گیرد و می رود و استقلال است که می ماند با نتایجش که اگر خوب باشد، برای طرفداران مایه دلخوشی خواهد بود و اگر بد باشد مایه سرشکستگی است. آقای عنایتی؛ دوربین دست بگیرید و بروید تو دل هواداران. بعد از شکست استقلال می توانید ده ها عکس از چشمان
اخبار کوتاه از فوتبال
برابر ملوان بعد از دریافت گل تساوی از سوی ملوانی ها از شدت ناراحتی دچار سکته شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.محمد خالقی پسر عمه مرحوم سعید سیروج در گفت وگو با ایسنا، با تایید این خبر گفت: سعید از هواداران پر و پا قرص استقلال بود و تعصب زیادی به این تیم داشت. بعد از اینکه ملوانی ها گل تساوی را به استقلال زدند، ایشان دچار حمله قلبی شد و جانش را از دست داد. آن مرحوم تنها 32 سال سن داشت و همه خانواده
فشارم افتاد و هنوز هم سرم درد می کند!
کنند و بدون شک امتیازاتی از دست می رود. راستی در بازی بعدی مقابل پدیده مشهد، میلاد فخرالدینی را هم به د لیل محرومیت در اختیار ندارید! بله، متأسفانه میلاد را نداریم اما ملی پوشان ما برمی گردند. اگر اجازه بدهید می خواهم به خانواده مرحوم سیروج که بعد از گلی که از ملوان خوردیم سکته و فوت کرد تسلیت بگویم. به نکته خوبی اشاره کردید. بازیکنان می دانند طرفداران استقلال روی سکو
حضور مایلی کهن و دسته گل کریمی برای قلعه نویی
فرارسیدن سالگرد درگذشت مرحوم سیروس قایقران و همچنین درگذشت عارف قلی زاده، پیشکسوت استقلال بازیکنان دو تیم پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت کردند. * هواداران ملوان در اقدامی عجیب کرار جاسم، هافبک عراقی استقلال را با شعار کرار صدام حسین خطاب کردند! * تیم ملوان با ترکیب ایمان صادقی، سعید یوسف زاده، رضا اعتمادی، ابوالحسن جعفری، رضا کنعانی، عزیز معبودی، عزت الله پورقاز، مازیار زارع، پژمان نوری، سیدجلال رافخایی و فرزاد حاتمی در میدان حاضر شد. انتهای پیام/
نشان دادن عدد 4 از سوی هواداران ملوان و بازار داغ خوش وبش
در بیشتر زمان ها هواداران علیه یکدیگر شعار سر می دادند هواداران دو تیم در اقدامی مشترک به تشویق مرحوم سیروس قایقران پرداختند. * هواداران ملوان با دیدن دوربین های تلویزیونی به نشانی پیروزی های گذشته ملوان با 4 گل مقابل استقلال عدد 4 را نشان می دادند و کری می خوان * ایمان صادقی اولین بازیکنی بود که از تیم ملوان وارد زمین شد و به شدت مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت.
قوی سپید خزر در خانه مساوی کرد
/> در ابتدای این دیدار هواداران تیم فوتبال ملوان انزلی استقلال را با شعار چهارتایی ها تشویق کردند و دو برد چهار گله خود را به رخ حریف تهرانی کشیدند. محمد مایلی کهن مدیر فنی تیم ملی امید فوتبال نیز به ورزشگاه تختی انزلی آمد تا دیدار تیم های ملوان و استقلال را از نزدیک تماشا کند. ملوان با دو غایب محسن یوسفی و محمد آبشک در مقابل آبی پوشان پایتخت قرار گرفت. رضا عنایتی
دسته گل فروزان برای هواداران ملوان
به گزارش افکارنیوز ، محسن فروزان پیش از شروع مسابقه دسته گلی را برای هواداران ملوان برد. او همچنین هنگام گرم کردن به سمت هواداران ملوان رفت و باعث شد دیگر آنها علیه دروازه بان استقلال شعار ندهند. * بازیکنان استقلال با بازوبند مشکی وارد زمین شدند که این بازوبند به خاطر درگذشت عارف قلی زاده کاپیتان اسبق این باشگاه است. * امیر قلعه نویی به سمت نیمکت ملوان و فیروز کریمی رفت و با
تقابل ژنرال با فیروز کریمی در مرداب انزلی/عنایتی انزلی چی ها را با یک گل میهمان کرد
قلعه نویی حاشیه های بازی: حنیف عمران زاده، محمدرضا خرسند نیا به سمت نیمکت ملوان رفتند. محسن فروزان پیش از شروع مسابقه دسته گلی را برای هواداران ملوان برد. وی هنگام گرم کردن به سمت هواداران ملوان رفت و باعث شد دیگر آنها علیه دروازه بان استقلال شعار ندهند. ظرفیت ورزشگاه تختی تکمیل شد. هواداران تیم فوتبال ملوان انزلی استقلال را با
برخورد گرم همدانی با مایلی کهن/ اعتراض عمران زاده به پرتاب سنگ ملوانی ها
اول به حضور مدام برانکارد در زمین معترض بودند و وقتی استقلال گل مساوی را خورد هواداران این تیم به کنایه شعار سر می دادند امیر برانکارد، امیر برانکارد که در واقع کنایه به وقت کشی استقلال داشت. * بعد از گل مساوی ملوان امیر قلعه نویی از آرش برهانی خواست که خودش را برای حضور در زمین آماده کند. *فیروز کریمی سرمربی ملوان به جاسم کرار در جریان بازی گفت که اعتراض نکند و به سمت او بیاید و کرار هم به سمت کریمی رفت و برخورد گرمی با او داشت.
حاشیه دیدار ملوان_استقلال/اعتراض ملوانی ها به وقت کشی فروزان و شادی گل کاپیتان با برهانی
سرمربی استقلال به داور بازی تیمش مقابل ملوان معترض شد. به گزارش کاپ،حاشیه دیدار ملوان و استقلال به شرح ذیل است: *کرار جاسم در یک صحنه به شدت از سوی بازیکنان ملوان آسیب دید.این مساله باعث اعتراض میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال شد. *بازیکنان ذخیره استقلال از دقیقه 20 بدن های خود را گرم کردند. *رضا عنایتی شادی گل خود را با آرش برهانی تقسیم کرد.
فخرالدینی: به خدا قسم خطای روی من پنالتی بود
. نظرت درباره تساوی با ملوان چیست؟ نظر من به بدشانسی استقلال است، باور کنید از این همه بدشانسی خسته شده ایم، توپ هایمان در اوج ناباوری گل نمی شود و خیلی مفت و بچگانه گل می خوریم، در این چهار بازی که دو امتیاز گرفته ایم حداقل باید سه پیروزی و یک تساوی به دست می آوردیم، فیلم بازی با ملوان را یک بار دیگر تماشا کنید، من 8 سال است فوتبال بازی می کنم و با مس کرمان، تراکتور و استقلال به
نوری: چوب کم تجربگی مان را خوردیم
توانستیم جبران کنیم و حتی می توانستیم گل برتری را هم به ثمر برسانیم که قدر موقعیت ها را ندانستیم. هافبک تیم فوتبال ملوان یادآور شد: نمی توانیم از نتیجه به دست آمده راضی باشیم، چرا که به عقیده من چوب کم تجربگی مان را خوردیم. ما در تمرینات هفته گذشته خیلی روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم اما متأسفانه روی همین ضربات مجدداً گل خوردیم. نوری با تمجید از تماشاگران انزلی چی خاطرنشان
می دانستیم استقلال روی ضربات کاشته برنامه دارد | لقب امپراطور لطف هواداران بود
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ پژمان نوری پس از بازی ملوان مقابل استقلال اظهار داشت:ما می دانستیم استقلال روی ضربات کاشته برنامه دارد.همین اتفاق در جریان بازی رخ داد و گل را در ضربات ایستگاهی خوردیم.نباید از این نتیجه راضی باشیم.می توانستیم ببریم چون فرصت های خوبی داشتیم و روی کم تجربگی بازیکنان مساوی کردیم.بازی خوب و هیجانی را از هر دو تیم دیدیم. وی درباره اینکه
گزارش تمرین استقلال
چیزی نگفت. * آگهی ترحیم هوادار استقلال که پس از گل خوردن استقلال مقابل ملوان جان خود را از دست داده بود امروز میان هواداران پخش شد. * حدود 50 نفر از هواداران استقلال در کمپ حضور داشتند و در میان آنها تعدادی از بانوان نیز مشغول تماشای تمرین بازیکنان استقلال بودند. * تمرین با صحبت های امیر قلعه نویی برای بازیکنان آغاز شد. سرمربی آبی پوشان که عصبانیت در چهره او مشخص
تساوی ملوان و استقلال تهران در دیدار 6 امتیازی هفته 26
/> تعدادی از تماشاگران عدد 4 را به بازیکنان استقلال نشان می دهند، ملوان در سال های اخیر در انزلی مقابل استقلال نتایج درخشانی کسب کرده از جمله پیروزی 4 بر 2 فصل گذشته که یکی از به یاد ماندنی ترین خاطرات هواداران این تیم است. این دیدار تاثیر زیادی روی وضعیت این تیم دو تیم در پایان فصل لیگ برتر داشت، به ویژه اینکه هفته گذشته در خانه مقابل ذوب آهن اصفهان متوقف شدند. در دقیقه 23
فروزان: سال نحسی را سپری کردیم | 40 دقیقه از زمان گرم کردن به من و ناموسم فحش دادند | دروازه بان های ...
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ محسن فروزان پس از بازی استقلال مقابل ملوان اظهار داشت:یکی از بهترین بازی های لیگ بود.من همیشه گفته ام که بدشانس ترین تیم ایران هستیم.امسال اگر مسی،ژاوی و رونالدو هم با ما بودند شرایط تغییر نمی کرد.دروازه بان های حریف پیش ما اشمایکل می شوند و جلوی حریفان ما کریم شیره ای می شوند.سال نحسی را سپری کردیم.کاری از دست ما برنمی آید.هنوز چیزی را از دست
اگر موقعیت های ما را ببنید متوجه می شوید تیم برتر میدان بودیم
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ مازیار زارع پس از بازی ملوان مقابل استقلال اظهار داشت:در این مسابقه دنبال سه امتیاز بودیم.فکر می کنم بازی فوق العاده ای بود.اگر مردم بازی را ببینید می گویند حق ملوان بود که به پیروزی برسد. وی درباره اینکه استقلالی ها هم می گویند باید به پیروزی می رسیدند گفت:طبیعی است هر تیمی بگویدبهتر بوده است.اگر موقعیت های ما را ببنید متوجه می شوید
عنایتی: ما در ایران بیش از حد حرف می زنیم!
رضا عنایتی کاپیتان استقلال می گوید تا روزی که از لحاظ بدنی آمادگی داشته باشم خداحافظی نمی کنم، آمار من همه انتقادها را تکذیب می کند. عنایتی گفت: در 8 بازی 4 گل برای استقلال زدم.. اما متاسفانه نتیجه نگرفتن تیم باعث شد که گلهایم کمرنگ شوند. در بازی با ملوان بدشانس بودیم نمی دانم در مورد برنده نشدن استقلال چه حرفی باید بزنم! ما همه تلاشمان را می کنیم، اما گاهی اتفاقاتی می افتد
روی پرتاب های من طارمی هم خوب گل می زد
مدافع گلستانی ملوان که همشهری و دوست صمیمی سردار آزمون است در مورد این بازی به خبر ورزشی گفت: استقلال از دست ما در رفت. ملوان باید پیروز این دیدار لقب می گرفت. نیمه اول استقلالی ها به فکر حفظ نتیجه بودند و بیشتر سعی در آرام کردن بازی داشتند. کلاً بازی چنگی به دل نزد هر چند ما می توانستیم به گل هم برسیم. در نیمه دوم با تدبیر آقا فیروز ما بهتر عمل کردیم و شکر خدا به گل هم رسیدیم. به نظر من استقلال
سرمربی ملوان : رسالت ما حفظ تیم است
با دو تعویض مناسب و به جا که روند سرعتی را اضافه کند می توانستیم سرعت بازی را بیشتر کنیم .تعویض را به گونه ای انجام دادیم که هم زیبایی بازی از بین نرود و هم گل نخوریم. وی با بیان این که بازی ها حساس است اظهار کرد : گل را از روی یک اتفاق خوردیم . سرمربی تیم ملوان در پایان متذکر شد: در صورتی که همه شرح وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند قطعا موفق خواهیم شد. دیدار تیمهای ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور عصر جمعه 28 فروردین در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت. 6030/ ...
صادقی: آقای فروزان! من به ترک کمپ اعتیاد می روم اما ادبت را نشان دادی!/ بیماری عصبی گرفتم، موهایم ریخته ...
دروازه بان تیم فوتبال ملوان گفت: فروزان چون اتفاقی به جایی رسیده فکر می کند چه خبر شده است! ایمان صادقی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی انجام شد. ما در این مسابقه خوب کار کردیم و موقعیت های گل زیادی داشتیم. می توانستیم پیروز از زمین خارج شویم اما قسمت نبود این اتفاق رخ دهد. سعی می کنیم در بازی های بعدی جبران کنیم. وی ادامه
توضیحات عمران زاده درباره ماجرای اینستاگرامی اش با رحمتی
نکنند و مجموعه استقلال را زیر سؤال نبرند. عمران زاده در پاسخ به این سؤال که چرا موقع مصدومیت سید جلال رافخایی توپ را به بیرون نزد خاطرنشان کرد: امروز هواداران ملوان از دقیقه یک تا 90 به خانواده ام بدترین توهین ها را کردند تا حدی که من در آن صحنه هنگ بودم که رافخایی روی من خطا کرد یا برعکس. من آدم نامردی نیستم و اگر متوجه مصدومیت رافخایی می شدم حتماً توپ را به بیرون می زدم. وی
کریمی:به خاطر سلامتی ناصرخان به استقلال آمدم/هر 200 سال یک بار دروازبانی چنین واکنشی نشان می دهد/رفتار ...
به من گفت که حتی خانواده ناصر خان هم خبر نداشتند.همان اتفاقاتی که بعدها مشخص شد.دکتر گفته بود اگر ناصر استرس نداشته باشد شرایطش بهتر می شود و به این خاطر بود که هدایت استقلال را برعهده گرفتم و متاسفانه نتوانستم به استقلال کمک کنم. کریمی درباره هواداران ملوان بیان داشت: هواداران ما باید خویشتن داری می کردند. سکو و هواداران ما غیر ورزشی و جوانمردانه در آن یک دقیقه بود ولی نزدیک 100 دقیقه
همدانی: برهانی تمرکز داشت، می بردیم
زیادی در آن نقش دارد اول اینکه بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی ندارند. من تعجب می کنم که تیمی که انطور در انزلی بازی می کند. چرا نتیجه نمی گیرد. برهانی تمرکز داشت، می بردیم صدر در صد قهرمانی و حتی بدست آمدن سهمیه آسیایی برای استقلال کار سختی است. آرش برهانی گلهایی برای استقلال زده است که شاید تک مهاجم ها بتوانند در فوتبال ما اینطور گل بزنند. اما متاسفانه در بازی با
نوری: استقلال به تساوی راضی بود
به گزارش "ورزش سه"، پژمان نوری گفت: متاسفانه ما روی بی تجربگی خیلی از امتیازات را از دست داده ایم و امروز هم اگر آن گل را نمی خوردیم حتما سه امتیاز را می گرفتیم. به هر حال فکر می کنم در جمیع جهات استقلال از ما راضی تر بود. وی در پایان حرف هایش گفت: من از استقلال خاطرات خوبی دارم و من از هواداران، کادرفنی و بازیکنان تشکر می کنم بابت خاطراتی که برای من ساخته اند.
منتقد عنایتی دوست بازیکن استقلال از آب درآمد
به گزارش مشرق ، رضا عنایتی درباره تساوی یک بر یک استقلال مقابل ملوان، گلی که به ثمر رساند، انتقادات علیه امیر قلعه نویی و .. صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید. چرا نتوانستید ملوان را شکست دهید و به تساوی رضایت دادید؟ بازی با تساوی به پایان رسید ولی همه از تماشای این دیدار لذت بردند. مستحق تساوی نبودیم و می توانستیم با توجه به موقعیت هایی که داشتیم، به برتری برسیم
پیروزی استقلال مقابل ملوان در نیمه اول/ تعویض اجباری آبی پوشان
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه پر از تماشاگر تختی انزلی به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. استقلال در دقیقه 4 اولین کرنر را رروی دروازه ملوان به دست آورد که بازیکنان ملوان این کرنر را دفع کردند. در دقیقه 10 شوت رضا اعتمادی را محسن