کاهش پاداش کارمندان و حقوق وزیران در عربستان - نامه نیوز

نامه نیوز ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۰

کاهش پاداش کارمندان و حقوق وزیران در عربستان

عربستان سعودی در جدیدترین اقدام برای کنترل کسری بودجه در بحبوحه اُفت قیمت های نفت، پرداخت پاداش به کارمندان دولتی را لغو کرد و حقوق وزیران را20 درصد کاهش داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)