فرماندار مهریز : حفظ باغات شهرستان مهریز و تثبیت کاربری آن در اولویت است. - یزد فردا

یزد فردا ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۶

فرماندار مهریز : حفظ باغات شهرستان مهریز و تثبیت کاربری آن در اولویت است.

فرماندار مهریز گفت:حفظ باغات شهرستان مهریز و تثبیت کاربری آن در اولویت است. در پی پخش خبر ی از شبکه یزدمبنی بر قطع درختان و تغییر کاربری در منطقه منشاد شهرستان مهریز ، عالی ترین مقام اجرایی شهرستان ضمن بازدید از منطقه گفت : حفظ باغات شهرستان مهریز و تثبیت کاربری آن در اولویت است، فرماندار مهریز ادامه داد : این موضوع توسط بخشداری بخش مرکزی مهریز و دهیاری مربوط پیگیری و تخلف صورت گرفته از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)