470 میلیون مترمکعب سی ان جی در خراسان رضوی مصرف شد - قم پرس

قم پرس ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۰۷:۴۰

470 میلیون مترمکعب سی ان جی در خراسان رضوی مصرف شد

به گزارش شانا، سید حمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون 171 جایگاه سی ان جی در سطح این استان گاز مورد نیاز شبکه حمل و نقل را تامین می کنند. مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی افزود: این استان از نظر تامین سوخت پاک خودروهای سبک، دارای رتبه ویژه ای در میان دیگر استان های کشور است. وی عنوان کرد: در هفت ماه امسال، 470 میلیون مترمکعب گاز به بخش حمل و نقل تحویل شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، 18 درصد افزایش داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)