توانستیم حمله هکرهای آمریکایی به وزارت نفت را خنثی کنیم - پلیس فتا

پلیس فتا ۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۰:۲۲

توانستیم حمله هکرهای آمریکایی به وزارت نفت را خنثی کنیم

رئیس پلیس فتای ناجا با اشاره به خنثی شدن حمله هکرهای آمریکایی به وزارت نفت در اواخر سال 92 ، اظهار داشت : با فعالیت مرکز فوریت های واکنش به حملات سایبری که در پلیس فتا فعال است طی یک سال و نیم گذشته حمله جدی به کشور رخ نداده است . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)