سود منطقی در بورس مستلزم چیست؟ - بانکداران 24

بانکداران 24 ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۵

سود منطقی در بورس مستلزم چیست؟

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: امروز کشور بیشتر از هر زمان دیگری به تحلیل نیاز دارد؛ به این معنا که در بعضی مواقع، افراد با اتکا به تحلیل های خودشان خرید و فروش انجام داده و سودهایی را دریافت می کنند که قطعا باعث خوشحالی فعالان بازار است؛ اما با وجود این، توزیع سودها زمانی که مبتنی بر تحلیل باشد می تواند منطقی تر و عادلانه تر کار را پیش برد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)