سرمربی کرواسی: ایران خوب بازی کرد - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۳

سرمربی کرواسی: ایران خوب بازی کرد

اسلاوکو پس از برتری تیمش مقابل ایران گفت: به نفرات اصلی ام استراحت دادم تا برای بازیهای بعد آماده شوند. به گزارش خبرنگار ایسنا از دوحه، سرمربی تیم ملی هندبال کرواسی در نشست خبری اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می گویم. ما به دنبال برد در این بازی بودیم. با این حال تا اندازه ای به بازیکنان اصلی استراحت دادم تا آنها برای دیدار های آینده آماده شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)