روایت تلخ فرمانده آتش نشانی از لحظاتی که نیروهایش در پلاسکو گرفتار شدند - تیک

تیک ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۰۳

روایت تلخ فرمانده آتش نشانی از لحظاتی که نیروهایش در پلاسکو گرفتار شدند

یکی از فرماندهان آتش نشانی در حادثه پلاسکو از دولت و مجلس درخواست کرد که امکان ورود تجهیزات آتش نشانی به کشور تسهیل و چگونگی بهره مندی نیروهای آتش نشانی از قانون مشاغل سخت وزیان آور اصلاح شود. با وجود اینکه هنوز کسی از مدیریت شهری پاسخی نداده که چرا 200میلیارد تومان از بودجه آتش نشانی در 4 سال گذشته توسط شهرداری پرداخت نشده است، است اما روز گذشته، یکی از فرماندهان عملیات پلاسکو در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران درخواست کرد برای ورود تجهیزات آتش نشانی به کشور، تسهیلاتی مهیا شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)