دیشموک چشم انتظار توجه مسئولان کشور برای حل مشکلات - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۴

دیشموک چشم انتظار توجه مسئولان کشور برای حل مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام سیدهدایت محمودی اصل صبح امروز در نشست شورای اداری دیشموک اظهار داشت: ماه شعبان فرصت مناسبی بود برای اینکه انسان خودش را آماده و مهیا کند، برای ماه مبارک رمضان، که اگر کسی نتوانست خود را مهیا کند چند روز پایانی ماه شعبان را از دست ندهد. وی گفت: به کسانی که از ماه شعبان به خوبی استفاده نکردند، توصیه می کنم در روزهای پایانی این ماه استغفار کنند، قرآن را تلاوت و با پاک کردن دل خود آماده فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)