بازیکنان ذخیره تمرین و اصلی ها ریکاوری کردند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۶

بازیکنان ذخیره تمرین و اصلی ها ریکاوری کردند

به گزارش خبرگزاری فارس ، تیم ملی فوتبال امید ایران در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه با نتیجه 2 بر یک مقابل آلبانی به پیروزی رسید. بعد از انجام این بازی با تصمیم کادرفنی بازیکنان اصلی به سالن رفتند تا تمرینات ریکاوری برگزار کنند و بازیکنان ذخیره هم با حضور در زمین چمن به انجام تمرین پرداختند. انتهای پیام/خ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)