ابراهیم اف: بازی سختی برابر سپاهان داشتیم - طوفان زرد

طوفان زرد ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۲۳:۱۵

ابراهیم اف: بازی سختی برابر سپاهان داشتیم

مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی گفت: بازی استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا برابر السد دیدم، آنها خیلی خوب بودند و این نشان از قدرت لیگ ایران دارد. به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،عزیز ابراهیم اف پس از پیروزی تیمش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایمنا درباره بازی با سپاهان و برتری 3 بر صفر تیمش اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود اما همانطور که می دانید ماشین سازی باید همه بازی هایش را ببرد تا بتواند خود را در لیگ حفظ کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)